30 Aralık 2012 Pazar

2013 Dileklerim

2013'ten isteklerim var :

1.Başarı
2.Mutluluk
3.Para
4.Aşk

Aslında daha çok dileğim var ama bu ilk dört dileğim gerçekleşirse ötekilerin hepsini yaparım.


28 Aralık 2012 Cuma

İyi Geceler!

Uzun zamandır özlediğim bir şey varmış. Bu gece bunun yokluğunu çok daha fazla hissettim. Geçtiğimiz 4 yıl boyunca her gün bunu yaptım çünkü. Her ne kadar aradan 1 yıl geçmiş olsa da...

Uyurken yanında birinin olmasından bahsediyorum. O hep yanımdaydı. 4 yıl boyunca birlikte yaşadık biz onunla. Ben işe gittim sabah erkenden, o evde kalmayı tercih etti hep. Bazı zamanlar sıkıntıdan iş bulup çalışmıştıda. Ama bunların pek önemi yok çünkü, artık uyurken iyi geceler diledikten sonra sarılıp uyuyabileceğim bir sevgiliye sahip değilim. İşte bunu; sevdiğim kişinin "iyi geceler" demesini özlüyorum.

Geçmiş geçmişte kaldı. Orada kalan kişileri özlemiyorum. Üzeri yazılmış olan bir kağıda tekrar bir şeyler yazamazsın. Yazsan da hiç bir şey anlaşılmaz, çok karmaşık olur her şey.

Benim özlediğim tek şey bu iki kelimeden oluşan ve bazen çok şey ifade eden tek bir dilek cümlesi:
İYİ GECELER!

18 Aralık 2012 Salı

Eurovision 2013 | Türkiye




KAMUOYU DUYURUSU

Kurumumuz, üyesi bulunduğu EBU’nun (Avrupa Yayın Birliği) Eurovision Şarkı Yarışmasına, 1975 yılında ilk kez katılmış ve bu güne kadar toplam 34 yarışmada yer almıştır.
Ancak; 1976-1977 – 1979 ve 1994 yıllarında ise çeşitli sebeplerle yarışmaya katılmama kararı almıştır.
Şarkı yarışması dönemi içerisinde ilk defa 1997 yılında Şebnem Paker’in yorumladığı “Dinle” adlı eserle alınan 3.lükle Türk kamuoyunun bu yarışmaya ilgisi artmış ve hep üst dereceler beklenir olmuştur.
2003 yılında Letonya/Riga’da Sertab Erener’in yorumladığı “Everyway That I Can” isimli eserin 1. Olması, Türk Kamuoyunun tüm dikkatlerini üzerine çekmiştir..
TRT son 10 yıl içerisinde; bir 1.lik( 2003), üç 4.lük (2004, 2007,2009) iki 7.lik (2008, 2012), bir 2.lik (2010)’le tarihi bir başarıya imza atmıştır.
2000’li yıllarda Türkiye’yi temsil eden yarışmacıların başarısında oylama sisteminin değiştirilmesinin, e izleyici oylamasının (televoting) etkisinin büyük olduğu değerlendirilmektedir.
Nitekim izleyici oylamasına geçilen 2003-2010 arasında yıllarda sanatçılarımızın elde ettiği başarılar daha yüksektir.
2011 yılından itibaren izleyici oylarının etkisi %50’ye indirilmiştir. (%50 izleyici, %50 jüri)
Bu kararın alınmasında EBU’nun ayrıcalıklı üyesi 5 ülkenin (Almanya, Fransa, İngiltere, İspanya, İtalya) son yıllarda elde ettiği başarısız sonuçların etkili olduğu değerlendirilmektedir.
Nitekim ayrıcalıklı bu 5 ülke (Almanya, Fransa, İngiltere, İspanya, İtalya) yarı final elemelerine katılmadan doğrudan finalde yarışmaktadır.
Bu durumun haksızlığını her fırsatta belirttik.
2013 yılında İsveç/Malmö şehrinde yapılacak 58. Eurovision Şarkı Yarışması için bir ön hazırlık çalışması yapılmış ve bunun için 2 Kasım 2012 tarihinde müzik sektörünün ve medyanın yer aldığı ve geçmişteki yarışmalar katılarak belirli derece almış sanatçı, besteci, aranjör, vb. kişilerden oluşan Eurovision Şarkı Yarışması 2. Özel Danışma Kurulu İstanbul Radyosunda toplamış ve katılımcıların Eurovision Şarkı Yarışmasına hangi yöntemle eser seçerse daha iyi bir sonuç elde edeceği konusunda görüşlerine başvurulmuştur.

TRT, BU YIL YARIŞMAYA KATILMAYACAK ÇÜNKÜ YARIŞMANIN HAKSIZLIKLARINA KARŞI ÇIKIYOR.

Bu yıl İsveç/Malmö’de yapılacak olan 58. Eurovision Şarkı Yarışmasına ekonomik nedenlerle bazı ülkelerin katılamayacağı yönünde de duyumlar alınmıştır.
TRT’nin EBU (Avrupa Yayın Birliği) üyeliği çerçevesinde iştirak ettiği Eurovision Şarkı Yarışmasına katılım kararı her yayıncı kurumun kendi inisiyatifindedir.
Bu kapsamda Kurumumuz, 2013 yılında İsveç’de düzenlenecek 58. Eurovision Şarkı Yarışması’na katılmama kararı almıştır.
Bundan sonraki süreç içerisinde, Eurovision Şarkı Yarışması 2. Özel Danışma Kurulu Üyelerinin görüşleri de dikkate alınarak, Kurumumuzun daha sağlıklı ve faydalı değerlendirme yapması ve ileriki yılların stratejisini oluşturması planlanmaktadır.

TRT Genel Müdürlüğü

14 Aralık 2012 Cuma

Kıyamet Kopacak(mış)



Yani bu mayalar bir takvim yapmışlar, son gün 21 aralık 2012 imiş. Yok canım daha neler? Ölmeye niyetim yok benim. Daha gencim yaşayacak çok şeyim var benim. 21 aralıkta kıyametin kopacağına inanlar ölsünler. Bide neymiş efendim "dünya üzerinde iki yere kıyamet kopmayacak"mış.. ba ba ba ba!!! La salaklar kıyamet bu, nereye gidersen git öleceksin, ne kurtulmasından bahsediyorsun sen arkadaş. Zaten o yerlere gidenlere Allah akıl fikir versin. Bol para saçsınlar, bıraksınlar oralara. Kerizler.

Yani gündem ne kadar saçma bir konu. Kıyamet kopacak... Öleceğiz zaten bu Allah'ın emri. Öyle bir anlatılıyor ki; ağızları açık olan biteni dinliyor millet. Gerçekten kıyamet kopacağına inananlar var. Yazık gerçekten yazık...

9 Aralık 2012 Pazar

Get Out Of My Life!

Ben onlara ne yaptım da hayatlarından beni çıkarma kararı aldılar? Bunu bilmek en doğal hakkım diye düşünüyorum. Ne yaptığımı bilmeden böyle bir anda atılmak pek hoşuma gitmedi açıkçası, zaten kimsenin hoşuna gitmez böyle bir şey.

Bazı insanlarla kavga ettik, tartıştık ve karşılıklı olarak birbirimizi birbirimizin hayatlarından çıkardık. Bu olması gereken zaten. Benim için sorun teşkil eden şey ise; tek taraflı hayattan çıkarma! Bana sebeplerini söyledikten sonra istediğin uzaklıkta durabilirsin bana karşı. Neyin tribindesiniz siz bazı insanlar? Bu kadar korkak ve zayıf olmayın lütfen. Bir gün gelecek ve herkes birbirinin hayatlarından çıkmış olacak. Sende de kimse kalmayacak, sen de kimseye kalmayacaksın...

5 Aralık 2012 Çarşamba

Aptal Sevinç

İçimdeki aptal sevincin nasıl bir açıklaması olabilir? Bu kadar çok mutlu olabileceğimi nereden bilebilirdi ki? Tek küçük bir laf o kadar çok mutlu etti ki beni... Umarım bütün vaat edilenler doğru olur da, bende büyük bir mutluluk yaşarım... Şu an bu mutluluğa çok ihtiyacım var. 

3 Aralık 2012 Pazartesi

Şşşşşşşş! Sakinleş biraz!

Şşşşşşşş! Sakinleş biraz
Nasıl ama ?
Bu kadar üzerine gitme. Belki kötü bir döneme girdi. 
Yaptıklarını görmüyor musun?
Biraz oluruna bırak. Düzelir belki kendi kendine.
Beni çıldırtmak için elinden geleni yapıyor.
Yıpratma kendini boş yere. Boşver.
Elimde değil. Onu önemsiyorum.
Bunların farkındayım. Bir süre böyle idare et.
Bana bu kadar bulaştıkça rahatsız oluyorum.
Üstesinden geleceksiniz, emin ol.
Bizim üstümüze üstümüze gelirken mi?
Evet. Bu zamana kadar hangi sorunu aşamadınız?
Ne kadar zorlandığımın farkındasın. Bardak taşmak üzere.
O bardağı alır kafanda kırarım, yeni bir bardak alıp öyle devam edersiniz hayatınıza.
Sen ne dediğinin farkında mısın?
Asıl sen neler söylediğini biliyor musun?
Kimden yanasın sen?
Aşktan yanayım.
Belli, anlayabiliyorum.
Bana inanmalısın. Bu da ötekiler gibi geçecek.
Eğer tabi ben bazı şeylere son vermezsem.

Çıplak

Kar yağsa ya artık. Bu ihanet dolu topraklara. Belki biraz güzel görünürler gözümüze. Her şeyin üzerini örtsün yağan kar. Benim bile... Kapatsın içimdeki bütün korkuyu, nefreti, aşkı, öfkeyi... Saf ve temiz olduğumu düşünsün herkes. Bende herkesin öyle olduğunu düşüneceğim.

İçimdeki ateş eritecek mi üzerimdeki karları acaba? 

İçimde olan bütün duyguların ateşi, eritir diye korkuyorum temizliği. İşte bundan da korkuyorum ben. Günahlarımız daha çok diye, hiç bir zaman temizlenemeyeceğiz diye.

Çıplak olsun herkes, üzerlerine kar yağsın. Çıplak ayaklarla bassınlar toprağa. Konuşmasınlar kimseyle, nefesleriyle eritmesinler karları. Ağızlarından yalan çıkmasın artık. Doğrularda sussun yalanlarla birlikte.

Çıplağım ve korkuyorum hala daha
Üzerime yağan kar
Üşütmesi gerekirken beni
Her kar tanesi değdiğinde vücuduma
Sanki benden bir şeyler götürür gibi
Çıplağım ve çıplağım daha fazla
Kanımda alkol var
Isıttıkça ısıtıyor beni
Her yudumladığımda
Daha çok gevşeyip sarılıyorum kara