Cambaz

Nereden nereye gidiyor bu yaşam? yaşadığımız günlerde başımızı kaldırıp gökyüzüne baktığımız zaman hava bile artık ne yapacağını şaşırmış olduğunu görüyoruz. bir açık bir kapalı... ayrılık her zaman yakındı zaten ama hiç bu kadar yakın olmamıştı. o sanıyor ki hiç bir şey bilmiyorum. o sanıyor ki ben aptal aşığım. o sanıyor ki ben ihanet etmem. ama her şey de yanılıyor benim canım. Ben görüp görebileceğin en sinsi insanım. Bin bir türlü oyunlar oynarım kendi kafamda, seni de o oyuna dahil ederim ve kazanırım. Binlerce yalan söylerim sana, inanırsın. Çünkü karşında çok masum bir çocuk olduğunu düşünüyorsun. Bilmiyorsun ki karşında bir cambaz var ;)
Senin ne haltlar karıştırdığından haberim var. Yaptıklarının hepsini biliyorum. Neden yaptığını da bilmiyorum. Sürekli bunu düşünmekten yoruldum. Kapat bari kalbinin kapılarını bana, ben öyle yapacağım çünkü. İstemiyorum artık bunu. Cambaz bile yoruldu, yordun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE