Bir Fincan Kahve Yudumlasam


Tanışsak
Geçmişimizden konuşsak yada o anki duygularımızdan
Otursak bir yere
Etraftan geçenlere baksak mesela.
Bir fincan kahveyle
Bir sigara yaksam ben
Uzatsam sana
Alır mısın diye
Sen almasan
Ben yaksam sigaramı
Bir fincan daha kahve yudumlasam
Ve senin bakışlarınla karşılaşsam
Göz göze gelsek
Bir süre donuk kalsak
Sonra etraftakiler fark etmesin diye çevirsek başlarımızı tekrardan
Ben sağa
Sen sağa
Sonra konuşsan
Alabildiğine konuşsan
Çünkü ben konuşmayı beceremem
Utanırım
Yapamam
Dinlemekten hoşlanırım
Dinlerim seni ben sen anlat bana her şeyi
Arada bir soru sor
Ben cevap vereyim sana
Sonra bir fincan daha kahve yudumlayayım
Sen anlatırken seni biraz süzeyim
Sen bunu fark edip biraz kendine çeki düzen versen
Ben rahatsız olduğunu düşünsem
Ve sadece gözlerine baksam
Bir daha kahvemi yudumlarken elim titrese mesela
Sen bunu fark etmesen
Sen anlatırken ben o anlattıklarının hayalini kursam
Sigaramın dumanı düşünce balonum olsa
Hiç tükenmesin balonlarım diye
Bir sigarayı söndürdüğümde ötekini yaksam
Her seferinde düşünsem
Bir fincan daha kahve yudumlasam
Ve her kahve içtiğimde sigaramın dumanında sen olsan


Egemen Engin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE