Gece - Bana Bir Şarkı Söyle



Tatlı bir uyuşukluk hissi bahsettiğim 
Ayak parmaklarından kafatasına kadar uzanan 
Bazıları berrak bir su gibidir bazıları da benim gibi 
Çamurlu bir göl merak ettiğin dibini



Tutuşturmayı merak ediyorsan tutkuyu 
Peki ya korkuyu bunun neresine koymalı 
Her kararla ilişkiye girebilecek kadar kahpedir ah bu korku 



Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Sözlerden kurtul derdimiz bir olsun 
Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Onlardan kurtul derdimiz bir olsun 



Dipsiz bir yalnızlık kuyusu bahsettiğim 
Umutsuzluğu okşayan bi gölge içini kaplayan 
Bazıları berrak bir su gibidir bazıları da benim gibi 
Çamurlu bir göl merak ettiğin dibini 



Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Sözlerden kurtul derdimiz bir olsun 
Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Onlardan kurtul derdimiz bir olsun


 
Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Sözlerden kurtul derdimiz bir olsun 
Bana bi şarkı söyle yolumuz uzun 
Onlardan kurtul derdimiz bir olsun 



Tatlı bir uyuşukluk hissi bahsettiğim 
Ayak parmaklarından kafatasına kadar uzanan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE