Çıplak

Kar yağsa ya artık. Bu ihanet dolu topraklara. Belki biraz güzel görünürler gözümüze. Her şeyin üzerini örtsün yağan kar. Benim bile... Kapatsın içimdeki bütün korkuyu, nefreti, aşkı, öfkeyi... Saf ve temiz olduğumu düşünsün herkes. Bende herkesin öyle olduğunu düşüneceğim.

İçimdeki ateş eritecek mi üzerimdeki karları acaba? 

İçimde olan bütün duyguların ateşi, eritir diye korkuyorum temizliği. İşte bundan da korkuyorum ben. Günahlarımız daha çok diye, hiç bir zaman temizlenemeyeceğiz diye.

Çıplak olsun herkes, üzerlerine kar yağsın. Çıplak ayaklarla bassınlar toprağa. Konuşmasınlar kimseyle, nefesleriyle eritmesinler karları. Ağızlarından yalan çıkmasın artık. Doğrularda sussun yalanlarla birlikte.

Çıplağım ve korkuyorum hala daha
Üzerime yağan kar
Üşütmesi gerekirken beni
Her kar tanesi değdiğinde vücuduma
Sanki benden bir şeyler götürür gibi
Çıplağım ve çıplağım daha fazla
Kanımda alkol var
Isıttıkça ısıtıyor beni
Her yudumladığımda
Daha çok gevşeyip sarılıyorum kara

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE