Yalnızlık Hayali

Çok soğuk ve yorucu bir günün ardından eve gelsem
Üzerimi değiştirmeden kahve suyu ısıtmaya başlasam
O ısınana kadar değiştirsem üzerimi
Bir fincan kahvemi alıp geçsem camımın kenarına
Yoldan geçenleri izlesem yine her zaman ki gibi
Kafalarından geçenleri okumaya çalışsam
Onlar hakkında gereksiz yorumlar yapsam
Biraz kendimi eleştirsem
Ne kadar yalnız olduğumun farkına varsam
Tek başıma olduğumu fark etsem yine
Ve tam umudumu kaybettiğim anda kapı çalsa
Ben kapıcı geldi diye çöp kutusunu götürsem kapıya
Kapıyı açtığımda sen olsan karşımda
Ben elimdekileri yere düşürsem
Sen elindekileri bana versen
İçeriye geçip otursan
O geçen upuzun zamanı tek tek anlatsan bana
Bende hiç ayrılmamışız gibi dinlesem seni
Sana da bir kahve yapsam
Sen bir sigara yakıp bana da uzatsan
Sonra ben anlatsam her şeyi her detayı
Sigarayı bıraktığımdan başlasam
Bugünkü yalnızlığıma kadar gelsem
Ve sen bir yere yetişircesine sürekli saatine baksan
Daha uzun bir vakit geçirmek için tekrar sözleşsek
Sen giyinip çıksan evden
Ve sonra ben yine yalnızlığımla kalsam
Kahvemi alıp cam kenarına otursam...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE