Seni Özledim Ben

Bazen düşünmeden edemiyorum.
Onun hatırladığı acaba yakın geçmiş zaman mı?
Yoksa daha eski bir geçmiş mi?
Hangi geçmişi özlüyor?
Kimi özlüyor?
Beni mi özlüyor?
Benim onu özlediğim gibi o da beni mi özlüyor?
Yoksa başkasını mı özlüyor?
Bunu ona gidip soramam.
Çok sorum var kafamda
Bu kadar çabuk unutamaz gibime geliyor
Kesin beni düşünüyordur diyorum içinden
Ama ya benden öncekilerden birini düşünüyorsa diyorum içinden
İçinden çıkamadığım bir dürü soru var
Ona sorsam bunları cevaplar mı ki?
Ben çok özledim onu
Tekrar gelsin geri bana.
Ben onun gibisini bulamadım daha.
Peki ben bunu yazarken hangi geçmişten bahsediyorum?
Yakın geçmiş mi?
Eski geçmiş mi?
Ne fark eder ki...
Sende onlardan birisin işte...
Boş bir bekleyiş...
Sen bir daha benim olmayacaksın hiç
Ne önemi var ki zaten bunu kimin için yazdığımın
Alınmak isteyen bütün geçmişler alınabilir, alınsın
Özledim çünkü ben.
Sen sen sen!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE