Gelecek Rüyaları

Uykularımda sayıkladığım doğrudur
Sadece homurdanıyorum
Rüyalarımda savaşıyorum seninle
Anca rüyalarda görebileceğim şeyler zaten
Gerçek hayatta asla yapamayacağımız şeyler

Kavuştuğumuzu görüyorum
Birbirimize sımsıkı sarıldığımızı
Senin engellerini aşıp 
Bana doğru koştuğunu görüyorum

Aynı evde yaşadığımızı görüyorum
Evlenmişiz bile
Yemek yapıyorsun mutfakta
Ben tembellik peşindeyim

Tatile gittiğimizi görüyorum
Aynı odayı paylaştığımızı
Denize girmeyi sevmediğini
Yatıp güneşlendiğini

Kavga ettiğimizi görüyorum
Aynı evin içinde iki yabancı gibi
Ama ben dargınlığı sevmem
Sırnaşıyorum hemen sana

Yaşlandığımızı görüyorum
Sen bir koltukta
Ben bir koltukta
Kitaplar elimizde
Sen okumayı gençken de severdin
Bense seni izlemeyi

Hiç birini anlatmadım sana
Yaşayamayacağım seninle bunları
Hepsi güzel bir hayal
Uğurlar olsun geleceğimin rüyaları
Uğurlar olsun...


Egemen ENGİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE