Sonunu Yazamadım

Bu sabah uyandığımda
Bir hikaye düşmüştü aklıma
Sanki rüyamda görmüştüm
İçime işlemişti adeta
Kocaman bir salondaydık
Düğün vardı yanlış hatırlamıyorsam
Çalgıcılara yakın bir yerde oturmuştun
Elinde şampanya vardı
Dertli dertli yudumluyordun
Bense daha yeni giriyordum içeriye
Kimin düğünü onu bilmiyorum bile
Bana kızmıştın sanırım
Geç geldim diye
Yanına doğru geldim
Dans müziği çalıyordu
Dans edelim mi? dedim sana
Sen cevap vermeden hemen kalktın
Dans ettik
Sanki biz evleniyorduk
Başka kimse kalmamıştı pistte
Sen şampanyanın etkisindeydin
Bense senin etkindeydim
Dönüp duruyorduk
Çevremizdekiler alkış tutmaya başlamıştı
Nefes nefese kalmıştık
Oturalım mı? dedim
Sen daha yeni geldiğimi söyledin
Dans etmeye devam ettik
Hiç oturmadan gecenin sonuna kadar dans ettik
Ve ben birden uyandım o hikayeden
Sonunu yazamadığım bir hikayeydi bu
Bir türlü son yazamamıştım bu rüyaya
Belki de sen, sonu olmayacak hikayemin başlangıcı idin
Umarım benim yazamadığım sonu sen de yazamazsın
Yazmanı istemiyorum zaten
Küçük bir hikaye ile başlayıp
Kalın bir romana doğru yol alsın birlikteliğimiz
Ben yazarım, sen okursun
Olur mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE