BU HANGİ ŞARKI B3 | SÜPÜRÜLMÜŞ

Kendimi görünüşte sonsuz bir kalp kırıklığı ve umutsuzluk döngüsünde buluyorum, çünkü hayatımın aşkından ayrıldım. Duygularımın ağırlığı beni tüketiyor, gözyaşları okyanusunda boğuyor. Dertlerim sürekli bir yoldaş haline geldi, gece gündüz bana işkence etti. Aşk beni ateşli bir cehennem gibi ele geçirdi, kalbimi acı verici bir buluta kaptırdı. Bu sevginin yoğunluğu içimde o kadar derinden yanıyor ki, kelimelere dökmek imkânsız hale geliyor. Aldığım her nefes, bu kayıp sevginin büyüklüğüyle ağır geliyor ve ruhumdaki boşluğu doldurmak için mücadele ederek hava almak için nefes nefese bırakılıyorum. Teselli bulma için, dengesiz bir gezgininkine benzer bir yolculuğa çıktım. Sevgilimin en ufak izini bile bulmak için her sokağı, her köşeyi taradım. Her adım bir yardım çığlığı, evrene sevgimi bana geri getirmesi için bir yalvarma gibi geliyor. Fakat dünya, böyle bir insanın varlığını unutmuş gibi sessiz kalıyor. Sanki aşkım kaderin elleriyle süpürülmüş, sonbahar mevsiminde düşmüş bir yaprak gibi atılmış ve unutulmuş gibi. Aşkımın gerçekten var olup olmadığını ya da sadece hayal gücümün bir ürünü olup olmadığını merak ediyorum. Hepsi sadece acımasız bir illüzyon muydu, onu koparmadan önce mutluluğun tadıyla alay mı ediyordu? Bu kadar sevgi dolu birini kaybetmenin acısı ruhumda silinmez bir iz bırakıyor. Bu, iltihaplanan, asla gerçekten iyileşmeyen bir yaradır. Bir zamanlar ne olduğuna dair anılarla düştüm kaldım, ne olabileceğine dair düşüncelerle kendime işkence ettim. Kayıp aşkımın hayaleti zihnimde duruyor, artık tutamadığım sevginin hatıralarını fısıldayan bir arkadaş oldu bana. Dünya benim acılarımdan habersiz olarak yoluna devam ediyor. Hayat amansız ilerleyişine devam ederken, kalbimin parçalanmış parçalarını toplamaya başladım. Her gün yokuş yukarı bir savaş, sadece hayatta kalmak için bir mücadele gibi geliyor. Yine de, bu acının ortasında bile, bir umut ışığı devam ediyor. Belki, bir gün, gelgitler benim lehime dönecek ve aşk bana geri dönecek. Şimdilik, üzüntü ve özlemle gizlenmiş kalp kırıklığının derinliklerinde gezinmeliyim. Önümüzdeki yol hain ve belirsiz olabilir, ama bu kayıp aşkı aramama engel değil. Ve belki de, amansız arayışımda, süren, zamanın testine dayanacak bir aşkı keşfedeceğim. O zamana kadar, kırık kalbimin ağırlığını taşıyacağım, bir gün, umutsuzca aradığım aşk şansını bulabileceğimi bilerek yoluma devam ediyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE