Ailem!

O benim bitanem. Hayatımın kadını.

Annem çok süslü bir kadındır. Laf aramızda yaşı baya var. Ama benle birlikte yan yana gezsek ablam falan zannederler. O derece genç gösteriyor. Kokoşlardan.

Genç kalmaya özen gösteriyor. Hergün sabah yürüyüşü yetmezmiş gibi bide akşam yürüyüşü yapar. Bunlarda yetmezmiş gibi bir de şimdi spora yazıldı. Fitness'a gidiyor. Ruhu zaten genç. Bedeni bu hummalı çalışmaları kaldırabiliyor.

Çılgın. Evet evet benim annem çılgın bir anne. Yani iyiki o benim annem.

Ortaokul ve lise dönemimde çok fazla sıkardı beni. Çok baskı uygulardı. Onun yüzünden zaten böyle oldum ya :) Onun sayesinden çalışkan sıfatını almıştım. Çok dürterdi beni. Okul arkadaşlarım bile bilirlerdi annemin bir dikta olduğunu. Kısmen bir diktatördü zaten, evde terör estiren kişiydi o. Şimdi kardeşime lafını geçiremiyor tabi o başka.

Aslında çok şey yazmak istiyorum. Annem annem annem...

Babam hep "anana çok benziyorsun, düşünceleriniz bile aynı sizin" der. Tabi aynı olacak anam o benim. Babamda kızını kendine benzetti. Ama kimse bu duruma birşey diyor mu? Hayır.

Annemle arada bir kavga ederiz. Genelde annem ufak tripler atar bana. Ama ben annemi bu triplerden çıkarma yollarını biliyorum. Annedir zaten fazla dayanamaz yüreği. İki güzel söz, üç beş iltifat yetiyor. Sonrasında hemen düzeliveriyor aramız.

Eylül??

Bu Eylül'de benim küçük kardeşim. Her ne kadar büyümüş olsa da o hala evimizin en küçük üyesi. Ayıptır söylemesi beni çok sever. Bende onu çok çok çok seviyorum. Ama bunu ona belli edince tepeme çıktığı için fazla belli etmemeye çalışıyorum. Hatta onu sinirlendirip kızdırmak hoşuma gidiyor. Bizzat zevk alıyorum onunla uğraşmaktan.

Beşiktaş manyağı tamamen. Tamamen erkek gibi... Futbolu o kadar çok seviyor ki okul takımına girse şaşırmayacağım.  Ben de tam aksine hiç sevmem futbolu. Hemde hiç...

Babama aşık. Evet babama aşık. Yani ben öyle görüyorum. Hep babasıyla olsun, gezsinler, tozsunlar, alışveriş yapsınlar, maç izlesinler, Egemen'i takip etsinler. Bunlar en büyük zevkleri. Bir araya gelince yapmaktan en keyif aldığı şeyler...

Babam...

Babamı yazmayı sona bıraktım. Eylül'ü en sona yazsaydım mırın kırın ederdi. Ama babam o kadarda aldırış etmez. Çok rahat bir adamdır kendisi. Çocuklarına tapar.

Ben annemle tartışıp kavga ettiğim kadar babamla tartışmamışımdır. Çünkü babama hiç bir zaman gerek kalmaz bu konuda :) bütün kavgayı, tartışmayı annemle yapar ve bitiririz.

Babamın tek isteği (aslında bunu her baba ister) çocuklarının bir baltaya sap olmasıdır.

En büyük zevki ise annemle birlikte çarşı pazar gezmektir. Alışverişini de yapar. Çünkü anneme dayanamaz. Annem bir mağazada bir şey beğensin "şunu alacağım" desin. Babam istemese bile parasını verir. Eğer vermezse, annem bir sonraki gün tek başına o mağazaya gider zaten beğendiğini alır ve çıkar. Babamın ruhu bile duymaz. Kim bilir kaç kere böyle yaptı annem.

Benden bu kadar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE