Benim Aşka İnancım Kalmadı Hiç

Şu sıralar sanşım yok
Dünyam tersine dönmeye başladı
Herşey yolunda gidiyordu halbuki

Tökezledim sanırım
Makas onun elindeymiş
Bir anda kesiverdi aramızdaki bağı
Bağlantımız koptu anlayacağın

Ben anlamadım olanı biteni
Anlam veremedim yaptıklarına
Çekirdek gibi çitledi
Kabuğunu attı bi yere
Savurdukça savurdu rüzgar beni

Seni seviyorum derken ciddiydim
Sense korktun kendi duygularından
Gizledin her seferinde
Alışmıştım sana
Şimdi alışma sırası yokluğunda
Alışırım yokluğuna da

Nelere boyun eğdi gönlüm
Nerlere katlandı gönlüm
Neleri ezdi geçti
Neleri unuttu bitirdi

Biraz zamana ihtiyacın vardı
Sen zamanını kullandın sanırım
Sıra bende 
Bırak bende kullanayım
Zamanın ilacını
Açtığın yara canımı yakıyor
Son deşen sen oldun
Artık inancım kalmadı benim

Aşk yalan
Sevgi yalan
Zevk gerçek 
Sefa gerçek
Eğlenmek bize iyi gelecek
Hadi eğlenelim gönlümüzce

Egemengin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE