ERKEN ANDROPOZ

    Aslında henüz 30 yaşındayım ama hayat beni çok yordu. Hayatın getirdiği zorluklar, yaşadığım ilişkiler ve hayatın değişik alanlarında yaşadığım deneyimler beni oldukça yıprattı. Bu yüzden şu anda gerçekten yorgunum ve bitkin hissediyorum. Ne yapacağımı bilemez haldeyim ve artık hiçbir şeye mecalim kalmamış gibi hissediyorum. İçinde bulunduğum durum beni adeta yaşlandırdı. 30 yaşında olmama rağmen, bedensel ve zihinsel olarak çok daha büyük bir yaşta hissediyorum. Emeklilik yaşına gelmiş gibi hissetmek gerçekten beni üzüyor. Ancak bu duruma bir son vermenin vakti geldi de geçiyor bile. Kendi yaşadığım hayatın küllerinden yeniden doğmak istiyorum. Tıpkı Anka kuşu gibi, kendimi dönüştürmek ve tekrar eğlenmek, hayattan zevk almak istiyorum. Bu sürecin nasıl olacağını bilmiyorum, ancak yeniden başlamak için cesaret toplamalıyım. Öncelikle, yaşadığım ilişkilerde ve işlerde nelere dikkat etmem gerektiğini değerlendirmem gerekiyor. Yanlış ilişkiler ve olumsuz çalışma ortamları beni yıprattı. Bu yüzden, gelecekte kendimi daha iyi hissetmemi sağlayacak sağlıklı ilişkiler kurmak ve olumlu çalışma ortamlarını tercih etmek önemli. Ayrıca, ruhsal ve duygusal sağlığımı korumak için düzenli olarak dinlenmeye ve strese karşı önlemler almaya ihtiyacım var. Bunun yanı sıra, hedeflerimi yeniden gözden geçirmem ve hayattan ne istediğimi belirlemem gerekiyor. Kendim için gerçekten önemli olan şeyleri fark etmeli ve bu doğrultuda adımlar atmalıyım. Kendi yeteneklerimi ve tutkularımı keşfetmeliyim, beni motive eden şeylere yönelmeliyim. Hayatımı daha sade ve dengeli bir şekilde yaşamalıyım. Kendime zaman ayırmalı, hobilerimle ilgilenmeli ve keyif aldığım etkinliklere vakit ayırmalıyım. Kendime iyi bakmalı ve bedenimi sağlıklı tutmak için düzenli olarak spor yapmalıyım. Aynı zamanda, sosyal ilişkilerimi güçlendirmek ve sevdiklerimle zaman geçirmek için çaba harcamalıyım. İçinde bulunduğum anın tadını çıkarabilmeyi öğrenmeliyim. Küçük mutlulukları fark etmeli ve yaşamın güzelliklerine odaklanmalıyım. Hayata daha pozitif bir bakış açısıyla yaklaşmak ve her anı dolu dolu yaşamak için çaba göstermeliyim. Bu sürecin kolay olmayacağını biliyorum. Ancak, kendime ve yaşama olan inancımı kaybetmeden, adımlar atmaya başlamalıyım. Kendi küllerimden yeniden doğma ve hayata sıcak bir şekilde yaklaşma arzumu asla kaybetmemeliyim. Evet, yıprandım ama artık yeniden toparlanma ve hayattan zevk alma vaktim geldi. Bu süreci el ele geçirmek için cesaretim ve motivasyonum var. Her adımda daha iyi bir ben olma yolunda ilerlemek ve kendimi keşfetmek için sabırlı olacağım. Hayatımı sıcak, yakın ve hoş bir şekilde yeniden inşa etmek adına bu yolda ilerlemek beni heyecanlandırıyor. Umarım bunları gerçekleştirmeye yavaş yavaş adım adım başlarım. 

Yorumlar

  1. Yazılarının devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. 100 kişiye sorduk bir popüler cevap aldık tüm gençlerin sorunu bu

    YanıtlaSil
  3. yaşlanmak için çok erken

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE