GEL DE KAÇIP GİDELİM, USANDIM BU HALİMDEN

    Hayatın koşuşturması içinde, kafa yormadan, tüm düşüncelerin arasında kaybolup giderek, kapıya hızlıca vurup arınmak istiyorum. Beni saran özgürlüğün tadını çıkarmak için, kulaklıklarımı titizlikle takacak ve ayaklarımın rehberliğinde adımlarımı nereye götürebiliyorsa oraya kadar ilerleyeceğim. Yalnızca içimdeki sesi dinleyerek, tüm endişeleri bir kenara bırakarak, adeta bir bulmacanın parçalarını birleştirir gibi, kendime doğru bir yol çizeceğim. Bu yolculuk sırasında, şehrin yoğun trafiği, insanların telaşları, iş stresinin ötesinde, içsel huzura yönelip kendimi bulabilmek için bir fırsat yaratmayı umuyorum. Benim için önemli olan, sadece bedenimle değil, aynı zamanda ruhumla da yürümek. 

    Ayaklarımın izlediği yol boyunca, çevremi daha dikkatli gözlemleyecek, doğanın sesine kulak verecek ve içimdeki sanatçıyı besleyeceğim. Rüzgârın estiği, güneşin yüzünü okşadığı, ağaçların dalga dalga dans ettiği bu özgür alanda, günlük hayatın sıkıcılığı ve rutinleri arasında kaybolmadan, varoluşun aslında ne kadar değerli olduğunu hatırlamayı umuyorum. Zihnimin berraklaştığı bu huzurlu yolculukta, kendi dünyamı yaratma fırsatı bulup, gerçek benliğime ulaşmak için adımlar atmak istiyorum. Artık kendi kendime konuşmaktan başım ağrıyor. Kafamın içinde fazla gürültü olmaya başladı. Sırf bu yüzden kulağımda sakin müzikler çalsın istemiyorum. Gözlerim kapalı, ruhumu saran yoğunlukla beraber kulağımda yankılanan, adeta içimde ufak patlamalar yaratan, daha derinlere akmaya başlayan sert müzik notalarıyla dolu olsun. Böylece, beynimin içinde dönen karmaşık düşünceler, tıpkı bir fırtınanın tam ortasında sessizliğe bürünmüş gibi derin bir sessizliğe gömülsün. 

    Özünde, dinginlik ve huzurun gerçekten istediğim şey olduğunu farkındayım. Zihnimi saran karışıklıklardan tamamen arınmak, iç sesimi çığlıklarından uzaklaştırıp tüm bu kargaşanın yerini sakinlik ve huzura bıraksın istiyorum. Güneşin tadını çıkarmak, tenime değen rüzgârı hissetmek ve çiçeklerin kokusunu başka hiçbir şey düşünmeden sadece onlara odaklanmak istiyorum. Bütün bu duygularla birlikte, kafamın içindeki sesten uzaklaşmak için bir yer bulmak istiyorum. Bu yer, sessizliği, huzuru ve sakinliği hissettiren bir köşe olmalı. Bu huzur dolu yerde, doğanın muhteşem sesleriyle birleşmek istiyorum. Şehrin hareketli trafiği, sürekli telaşı ve yoğun stresiyle uzakta sessiz bir köşe bulmak en büyük hayalim. Burada, yeşillikler arasında yürürken kendimi bulmak istiyorum, doğanın kuşları melodik şarkılar söyleyip, rüzgârın hafifçe dokunuşuyla etrafa huzur yayılsın istiyorum. Yemyeşil ağaçların gölgesinde adımlarımı atarken, temiz havanın içime dolmasını ve ruhumu canlandırmasını diliyorum. Adımlarımın ritmiyle uyum içinde olmalıyım. Doğanın kollarına teslim olmak ve kafamdaki karmaşayı geride bırakmak için ormanda sessizce yürüyüş yapmayı hayal ediyorum. Yaprakların ayaklarımın altında hışırdamasını duymak, kuşların cıvıltısını dinlemek ve rahatlatıcı bir melodiyle kendimi doğanın kollarına bırakmak istiyorum. Bu yolculuk sırasında, içsel sessizliğimi derinde keşfetmek ve daha fazla anlamak istiyorum. Zihnimde dönüp duran düşünceleri nazikçe bir kenara bırakarak, şimdiki zamanda tamamen var olmanın keyfini çıkarmak niyetindeyim. 

    Gün batımının eşsiz güzelliği ile kendimi büyülemek, doğanın sonsuz mucizelerini hayretle izlemek ve sadece kalbimin ve ruhumun derinliklerine dalmak için düşüncelerden uzaklaşma amacı taşıyorum. Bu yolculuk benim için bir ruh arayışı olarak da işlev görecek. Kendi içime yolculuk ederken, hayatın taşıdığı derin anlamları ve gizemleri keşfetmek için bu sessizlikte yön bulacağım. Her adımda, sessizliğin çığlıklarıyla daha da derine inecek ve içsel huzurun kanatları açılacak. Kendime ait bir zaman ve mekân yaratmak için bir adım atmak istiyorum. Her bir adımım, beni daha da uzaklaştıracak gibi görünse bile, aslında kendimle daha çok bağlantı kurmama yardımcı olacak. Kendim için karmaşadan uzak bir yolculuğa çıkmak istiyorum. İçsel sessizliği keşfetmek ve onunla birlikte ilerlemek için sessiz adımlar atmaya niyetliyim. 

    Sonuç olarak, rahatlama ve sakinlik arayışımda vurup kapıyı çıkmak istiyorum. Zihnimi meşgul eden düşüncelerden uzaklaşmak ve içsel huzuru bulmak amacıyla bu yolculuğa çıkarken kulaklıklarımı takmayı planlıyorum. Aynı zamanda, sıkı kıyafetlerimi giyerek bedenime de dikkat etmeyi hedefliyorum. Bu yolculukta sessiz ve huzurlu bir köşe bulup doğanın mucizelerini tam anlamıyla hissederek deneyimlemek hayalim. Bu yolculukta, kendimle yeniden bağlantı kurmak ve içsel sessizliği keşfetmek istiyorum. Böylece, sakinlik ve huzur dolu bir dünya inşa edebilirim.

Yorumlar

  1. Sabahları güneşin doğuşunu yoga yaparak selamla, gün içi meditasyonlarını da aksatma.

    YanıtlaSil
  2. sık sık yapıyorum faydalı

    YanıtlaSil
  3. kaçıp gitmenin kime ne faydası var????

    YanıtlaSil
  4. asıl önemli olan durumla mücadele etmek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE