ALAGEYİK BOYNUZLARI

 
Daha dün, bana olan sevginle yanıp tutuştuğunu söylerken, beklenmedik bir şekilde hayatına başka bir adam girdi ve ona olan aşkın nedeniyle beni terk ettin. Bu gerçekten kalbimi kıran ve beni çok öfkelendiren bir durum oldu. Ancak, zihnimi meşgul eden başka bir düşünce var: Belki de sen benimle gerçekten mutlu değildin! Mümkün olan en büyük acı, umarım seni bekliyordur. Evet, kötü birisi olmamak için uğraşmalıyım ama duygularımla başa çıkmam zor olacak. Her neyse, bu arada onunla mutlu olduğunuz ve gülümsediğiniz fotoğraflarınıza denk geliyorum. İşte o anlarda çok daha fazla kahroluyorum. Bir şeyi fark ettim: Sana nasıl bu kadar fazla değer verdim? Ne kadar da kerizmişim! 

İçimi keder ve pişmanlık dolu bir hüzün kaplıyor. Kendime, bir yanılgının pençesine düştüğümü bir kez daha fark ettirdin. Bu acı dolu anlarda algılarım, geçmişte seni ne kadar önemsediğimi tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor. Ne kadar saf ve salakmışım ve ne kadar da aldatılmış! Nasıl da gerçeği göz ardı etmişim, gönlüm kör olmuş. Ama artık iş işten geçmiş, geri dönüşü olmayan bir noktadayım. Keşkelerin ve pişmanlıkların gölgesinde senin bana verdiğin değeri anlıyorum ama asla içini dolduramıyorum.  Ancak buradaki gerçek soru şu: Şimdiki sevgilini ne zaman başka biri için bırakacaksın? Evet, merak ediyorum çünkü eninde sonunda gerçek yüzünü görecek. Umarım hissettiklerimi anlatabilirim ancak aslında hissettiklerimi tam olarak anlayabilecek misin bilmiyorum. Senin gibi birinden böylesine aşağılayıcı bir şekilde boynuzlanmış olduğumu düşünürsem, şimdiye kadar karşılaştığım hayal kırıklıklarının bir benzerine daha maruz kalmam ihtimal dışı değil. İçten ve samimi bir kalbe sahip olduğunu düşünmüyorum atık. Ama seni gerçekten sevdim, umarım kahrolursun! 

Çok yakında senin en çok üzülen kişi olacağını söylemeliyim. Bu arada, seninle ilgili bazı ilginç sorularım var. Bu rolü ne kadar sürebileceksin? Ne zamana kadar bu oyunu sürdürebileceksin? İnsanların sana olan inancını sarsmana ne demeli? Umarım bir gün bu durumu komik bir anekdot olarak hatırlarız. Bana taktiğin boynuzları bulunduğun yerden görebilirsin belki. Belki de ayrılığımız, gelecekteki mutluluğumuzun bir temeli olacaktır. Kim bilir, belki de başka bir adam seni terk ettiğinde gerçekten bana neler hissettirdiğini anlayabileceksin. Hatta, başka bir adam seni terk ettiğinde, ona olan bağlılığını kanıtlama şansın olabilir. Çünkü bir kez böyle bir acıyı yaşamış olman, insanların duygusal dünyasını daha derinlemesine anlamana yardımcı olabilir. Bana taktığın bu boynuzlar, benim gelecekteki mutluluğumu inşa etmek için bir köprü olabilir. Umarım sen de bir gün beni anlarsın ve bu yaşattıklarını en ince detayına kadar hissetmeden ölmezsin.


Yorumlar

  1. aldatıldık aldatıldık
    dünya daha kötü bir yer

    YanıtlaSil
  2. hiç kimse yaşattğını yaşatmadan öölmezzzzz

    YanıtlaSil
  3. aldatan kaynar kazanlarda yansın

    YanıtlaSil
  4. bazı insanlar aldatılmayı hak eder

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE