YENİ BİRİ VAR


Bu büyülü rastlantı sayesinde seninle ilgili bazı şeyler duydum ve senin benim kalbimden hiç çıkmadığını fark ettim. Uzun zaman olmamasına rağmen, senin yeni birini hayatında kabul etmenin normal olduğunu anlıyorum. Ancak, gerçek şu ki, hala seni unutamadım ve seninle geçirdiğimiz anılar hala zihnimde bir şekilde yaşıyor. Her gün gözlerimde canlanıyorsun ve kalbim hala senin için atıyor. Bu duyguların beni nasıl etkilediğini anlatmak imkânsız. Seni özlediğim gerçeği beni huzursuz ediyor ve seni tekrar görmeyi umut ediyorum. Belki de bu tesadüf eseri bir buluşma şansı yaratır ve geçmişteki iletişimimizi yeniden canlandırırız. Fakat ayrıldıktan sonra senin yeni birini hayatına almanın olması gereken bir adım olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar hala seni unutamamış olsam da sana mutlu bir gelecek diliyorum ve umuyorum ki, sen de aynı şekilde beni hatırlıyor olursun. 

    Hayatında başka insanlar olsa da sen benim için her zaman özeldin ve öylesin. Seni unutmak mümkün değil çünkü sen benim hayatımın bir parçasısın. Seni seviyorum ve seninle olan anılarımızı her zaman kalbimde taşıyacağım. Ne yapayım, böyle bir durum işte! İnan bana, tekrardan birine kendimi anlatmak gerçekten zor geliyor. Hangi filmleri sever, hangi dizileri izler, hangi yemekleri yemeklerden keyif alır, hangi aktiviteleri yapar; bunların hepsini öğrenmeye çalışmak şu an için çok yorucu geliyor. Birini tanımak için gereken enerjiyi şu an için bulamıyorum.

    Seninle geçirdiğimiz zamanlarda dolayısıyla bu enerjiye sahiptim ve bu hatıralar bana hala güç veriyordu. Bu hatıraların, seninle paylaştığımız deneyimlerin ve yaşadığımız anıların enerjisi hala içimde yaşıyor aslında ve bu da benim seninle bağ kurmama yardımcı oluyor. Sanırım, önceden seninle paylaşmış olduğum zamanlarımda enerjimi tamamen sana aktardım ve şimdi, kendi enerjimi tekrar toparlamak ve yeniden dengelemek için biraz zamana ihtiyacım var. Kendimi yeniden enerjik ve tam anlamıyla başka birini tanımaya odaklanmış hissetmek için ise birazdan daha fazla zamana ihtiyacım var. Ancak, şu an sana dikkatlice baktığımda, sen hemen toparlanmış gibi duruyorsun. Bunu düşünmek bile beni güldürebiliyor. Sanırım sadece süper gücüm olan "merak"la yetinmek zorundayım. Sonuç olarak, ben hala senin hakkında pek çok bilgiye sahip olsam da senin hızlı bir şekilde toparlanmanı ve hayatına devam etmeni takdir ediyorum. Evet, tam anlamıyla hızlısın! Hayat senin için güneş gibi parlamaya devam ediyor. Bana gelince, umarım darısı benim de başıma! 

    Şaka bir yana, bu durum aslında oldukça normal. Hayatın farklı dönemlerinde insanların kendilerini yeniden yapılandırma sürecine ihtiyaç duyması oldukça doğaldır. Senin başardığın gibi, bu süreci başarıyla tamamlayabilen insanlar gerçekten takdiri hak ediyor. Yeteneklerin ve enerjin sayesinde, kendi hayatını yeniden şekillendirme becerini göstermiş olman gerçekten etkileyici! 

    Şaka yapayım derken biraz samimiyetle de konuşayım, seni gerçekten özlüyorum. Ama bak, umarım senin gibi hızlı toparlanırım ve yeniden hayata devam ederim. Sonuçta, hepimiz kendimize yeni yollar bulmak ve gülmek için yeni sebepler bulmak zorundayız, değil mi? İşte bu yüzden, sana güzel bir gülümsemeyle meydan okumak ve hayatıma devam ettiğimi göstermek istiyorum. Hayatın daha uzun ve komik bir hikâye haline getirmeye değer olduğuna eminim. Bunu başaracağıma derinden inanıyorum. Sana da bundan sonra ki hayatında başarılar.


Yorumlar

  1. ben bu kadar sakin kalamazdım

    YanıtlaSil
  2. kara bahtım kör talihim bu nasıl iş böyle???

    YanıtlaSil
  3. bunlar gerçekten sevmeyen daldan dala konanlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE