KUŞ GİBİ


    Kuş gibi özgür olmak istiyorum. Benim amacım, kanatlarımı sonsuzluğa açarak gökyüzünde süzülerek rüzgâr gibi hissetmek. Özgürlüğün sembolü olarak göç etmeyi, diyar diyar dolaşmayı ve dünya üzerinde henüz keşfetmediğim hiçbir yer bırakmamayı istiyorum. Gerçek anlamda özgür olma düşü ile doluyum, öyle ki hayal ettiğimde bile içimi bir coşku kaplıyor. Her bir kanadımın hava ile buluştuğu an, adeta bir kuşun özgürce uçabilmesi gibi, ben de bu dünya üzerinde uzun zamandır özlediğim gezintiye çıkmak istiyorum. Benim için gerçek bir özgürlük hissi, insanın sınırlarını zorlamak ve bilinmeyen rotalara ilerlemektir. Bu yüzden, rüzgârda süzülerek kanatlarımı açıp hayallerimdeki hayatı yaşamak istiyorum. O hayallerde tüm güzellikleri keşfetmek, bilmediğim kültürleri deneyimlemek ve kendimi tam anlamıyla özgür hissetmek istiyorum. 

    Renkli bir güneş batışının ardından gökyüzünde yıldızlarla dans etmek, oksijen dolu dağ tepelerine tırmanmak veya okyanusun derinliklerinde bir yunus sürüsüyle yüzmek gibi hikayeler, bu dünyada gezmediğim her köşede beni bekliyor olmalı. Bu nedenle, rüzgârda süzülerek kanatlarımı sonsuzluğa açmak, benim için daha fazla macera ve özgürlük demektir. Gökyüzünde kaybolmak, yeryüzünde yeni maceralar aramak ve hayallerimin gerçek olacağı bir dünyada yaşamak istiyorum. Bu dünya benim oyun alanım, benim hayal gücümün yansıması ve gerçek anlamda özgürlüğümün sembolüdür. Kafeslerde yaşamaktan ziyade güneye göç edebilmek istiyorum, göçmen kuşlarla birlikte yollara düşmek istiyorum. Havaların ısınmasıyla birlikte sana söz veriyorum geri döneceğim. 

    Gökyüzünde özgürce dolaşmak, kanatlarımın rüzgârın melodisiyle dans ettiği bir hayale sahip olmak isterim. İçimde yükselen arzu, güneşi selamlarken ışığın berraklığıyla coşmak ve bulutların sıcaklığına sarılarak onların yumuşak dokusunu tenimde hissetmek isterim. Flamingolar gibi uzak ufuklara doğru tüylerimle dans ederek süzülerek, kuşların gökyüzünde çizdiği zarif figürlerle yükseklerde özgürce dans etmek ve onların sonsuz serbestliğini içimde yaşamak isterim. İnsanların cesaretini ve merakını taşıyan bir maceraya atılarak, bize doğa tarafından armağan edilen yeryüzündeki güzellikleri ve gizemleri keşfetmek, ruhumu beslemek istiyorum. Denizlere, dağlara, ormanlara, çöllere ve daha birçok doğal güzelliğe tanıklık etmek amacım. 

    Kuşların sırrını çözmek, onların gözünden dünyayı görmek istiyorum. Benim için, özgür bir kuş olmak demek hayatın monotonluğundan kaçmak, her gün aynı şeyleri yapmaktan sıkılmamak ve her gün aynı rutinde hapsolmamaktır. Ben doğada özgürce hava ile süzülmek, uçmak, gezinmek ve hayatın kaotik kaygılarından sıyrılarak huzuru bulmak istiyorum. Doğanın kucağında olan bir kuş gibi gökyüzünde özgürce dolaşmak, rüzgârın kanatlarımla oynadığını hissetmek ve doğanın eşsiz güzellikleriyle etkileşimde olmak benim için önemlidir. Bu his, benim ruhuma özgürlük verir ve hayatımı daha anlamlı kılar. 

    Yolculuğum sırasında farklı kültürlerle tanışmak, yeni insanlarla güzel dostluklar kurabilmek de amacım. Hayatımın her anını anlam ve mutlulukla doldurmak istiyorum. Kuşlar, özgürlükleriyle insanlara ilham verirler. Göklerde süzülen pürüzsüz ve zarif kanatlarıyla, insanlara özgür olmanın tadını tattırırlar. Bu özgürlüğü ben de tatmak istiyor ve onların kanatlarına dokunarak, bu arzumu gerçekleştirmek adına en yüksek zirvelere ulaşmak istiyorum. Gökyüzünün büyülü maviliklerinde kaybolmak ve unutulmaz bir serüven yaşamak, dünya üzerindeki eşsiz güzelliklerle tanışmak ve bu güzellikleri insanlarla paylaşmak büyük bir hevesle dileğimdir. Kuş gibi özgür olmak için, içimizdeki cesareti ve merakı ortaya çıkarmak gerekir. Belki de bu özgürlük hissi bizlere gerçek mutluluğun anahtarını verecektir.

Yorumlar

  1. Yazılaradevamet edebiyatcımısın yoksa matematik ci misin anlayamadım

    YanıtlaSil
  2. aslında kuş olsak ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  3. düşüncelerimiokudun.com

    YanıtlaSil
  4. okurken aklıma şey geldi uç uç böceee annen sana terlik papuç alacak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE