BU HANGİ ŞARKI? B4 | AFFEDERSİN

    Seninle bizim aramızda, her şey bitti. Bu benim için sürpriz değil, çünkü derinlerde, bunun olmasını isteyen sensin. "Ayrılalım." dediğin gibi dudaklarından kaçan o acı verici sözleri hala hatırlayabiliyorum. O anda, kalbim milyonlarca parçaya bölündü ve fikrini değiştireceğini umarak günlerce ve gecelerce ağladım. Ama utanmadan arkanı döndün ve bir kez bile arkana bakmadan uzaklaştın. Şimdi, işte buradasın, hayatıma geri dönmeye çalışıyorsun. Ama gerçekten bu kadar kolay olduğunu düşünüyor musun? Kollarımı ve kalbimi sana bir kez daha açacağıma dürüstçe inanıyor musun? Ne cüret! Olanlardan pişman olup olmadığımı soruyorsun, ama sana söyleyeyim, senin için yeterince gözyaşı döktüm ve sana olan sevgim uzun zaman önce söndü. Geride bıraktığın acı ve kargaşanın ortasında kendimi bir araya getirmeyi başardım. Kolay değildi ama ben yaptım. Ve şimdi, eylemlerinin bize getirdiği gerçeklikle yüzleşmelisin. Gerçeğin acı olduğunu ve olayların olduğu gibi geri dönüşü olmadığını anlamalısın. Artık tanıdığım, sevdiğim kişi değilsin. Bana göre, sen bir yabancıdan başka bir şey değilsin. Artık yüzünü bile görmek istemiyorum. Varlığının düşüncesi omurgamda titremeler yaratıyor. Bir zamanlar sıcaklık ve sevgiyle dolu anılar, bir zamanlar sahip olduklarımızın acı verici hatırlatıcılarına dönüştü. Benden ve hayatımdan uzak durman daha iyi. Yoluma çıkmaya bile çalışma, çünkü seni bir kenara itmekte tereddüt etmeyeceğim. Sözlerim sana ağır geldi mi? Senin kalbini benimkini parçaladığın gibi ben de senin kalbini paramparça ettim mi? Affedersin derdim ama umarım öyledir, çünkü neden olduğun acıyı hissetmeyi hak ediyorsun. Ama tüm acılara rağmen, kendimi senden nefret etmeye çalışmıyorum. Sevmeye devam etmiş olabilirim, ama her zaman paylaştığımız güzel zamanları hatırlayacak bir parçam olacak. Ve bunun için minnettarım. Yani, seninle bizim aramızda, her şey bitti. Sevgi, bağlantı, bir zamanlar sahip olduğumuz bağ, gitti. Ve seni geçmişte geride bırakarak uzaklaşırken, sensiz daha güçlü olduğumu bilerek başımı dik tutuyorum. Hayat devam ediyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE