BU HANGİ ŞARKI? B6 | YÜREĞİM PARAMPARÇA

    İlişkimizin mayın tarlasında dolaşırken, paylaştığımız şeyin gerçek aşk olduğuna safça inandım. Çevremdekilerin uyarılarına ve bağırışlarına rağmen, endişelerini kabul etmeyi reddettim. Sanki bir savaş filminde yaşıyormuşum gibiydi, sürekli yaralanıyordum, ama yine de baskı yapıyordum. Attığım her adım belirsizlikle doluydu, ama sonuna kadar yanımda olduğunuza inanıyordum. Önüme yerleştirilen engeller, mayın tarlasındaki teller gibi, beni caydırmak içindi, ama küçük açıklıklardan geçmenin ve yoluma devam etmenin bir yolunu buldum. Dünya durmam için bana bağırdı, ama ben uyarılara kulak tıkadım. Kalbimde, sevgimizin her şeyi fethedeceği inancına tutundum. Düşmeden ve engellerle karşılaştığımda bile tereddüt etmeden peşinden koştum. Elini uzattığında, sanki hiçbir şey bize zarar veremezmiş gibi, sarsılmaz bir güvenle doldurdu beni. Aptalca yenilmez olduğumuza inanıyordum. Kendimi korku ya da çekince olmadan tamamen sana bıraktığım bir anı hatırlıyorum. Tıpkı o aşk filmlerinde olduğu gibi hem fiziksel hem de duygusal olarak soyundum, tüm güvenimi sana verdim. Canlandırıcı ve savunmasız hissettim, sanki bu eylem tek başına bağımızın gücünü sağlamlaştırmış gibi. Ama sonunda, gerçeklik üzerime çöktü. Bedenim bozulmadan kaldı, ama yüreğim milyonlarca onarılamaz parçaya bölündü. Tüm kalbimle inandığım sevginin bir illüzyondan başka bir şey olmadığı ortaya çıktı. Ruhumun kalıntılarını toplamaya bırakıldım, bu kadar gerçek hissettiren bir şeyin nasıl bu kadar aldatıcı olabileceğini anlamaya çalıştım. Böyle bir yıkımın ardından, şimdi kendimi talihsiz aşk hikayemizin karmaşık ayrıntılarını yansıtırken buluyorum. Paylaşılan hassas anlar, birlikte kurduğumuz hayaller ve bir anda yıkılan umutlar. Aşkın mayın tarlası, patlayıcı duygular ve öngörülemeyen engellerle dolu hain bir arazidir. Güvenin parçalanabileceği, asla tamamen iyileşmeyecek yara izleri bırakabileceği bir yerdir. Ve yine de, bu acının ortasında bile, insan ruhunun direncini hatırlatıyorum. Parçaları toplama, hatalarımızdan ders alma ve tekrar sevme cesaretini bulma yeteneği. Bu yüzden, bu yürek burkan yolculuğun ayrıntılarını anlatırken, hem üzüntü hem de şükranla doluyum. Kaybedilen sevgi ve verilen yaralar için üzüntü, ancak öğrenilen dersler ve kazanılan güç için şükran. Sonunda, sevginin denemeleri yoluyla kendimizi ve dayanabileceğimiz şeyleri gerçekten keşfederiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE