Mektup | Sevgili,

Senin varlığının benim için ne anlama geldiğini ifade etmeye kelimeler yetmez. Bu mektubu yazarken, kalbimde bir kasırga gibi esen duygularımdan yola çıkarak, seni kaybetmenin verdiği acıyla her gün yüzleşiyorum. Kendi ilgisizliğimin, bu derin sevginin önünde bir engel teşkil ettiğini kabullenmekle kalmayıp, senin duygularına karşı olan kör noktalarımı ve sana gereken özeni göstermekteki eksikliklerimi acı bir netlikle görüyorum. 

Geçmişte, kalbimin derinliklerinde sakladığım bu duyguları sana açmam gerektiğini fark etmemiş olmanın pişmanlığı içindeyim. Bu mektup, bir bakıma, seninle aramızdaki o güçlü bağın zamanla nasıl zayıfladığını anlamamın ve bu durum karşısında içimde büyüyen boşluğa dair hissettiklerimi ifade etme çabamdır. Belki de bu sözcüklerle kalbimdeki girdabı dindirmek ve seninle olan ilişkimizde yaşadığım kör noktaları aydınlatmak mümkündür. Her ne kadar bu satırların sana ulaşmasının imkânı olmasa da içimdeki bu büyük boşluğu doldurmanın bir yolu olarak, hislerimi en doğru şekilde ifade etmeye çalışıyorum. Zira, seninle olan her an, hafızamda derin izler bırakarak, geleceğe dair umutlarımı ve hayallerimi şekillendiriyor. 

Bu acı dolu itiraf, belki de aramızdaki o eski bağın yeniden canlanmasına vesile olabilir. Ne kadar çok başka düşüncelere ve işlere yoğunlaşsam da seninle olan bağımızın zamanla zayıfladığını hissediyor, bu durum içimde büyük bir boşluk yaratıyordu. Bu zayıflamanın temelinde yatan, muhtemelen senin duygularını doğru bir şekilde anlamaktan ve onlara uygun tepkiler vermekte yetersiz kalmış olmam. Bu yüzden kalbim derin bir pişmanlık ve üzüntü ile dolu. Senin varlığının, hayatımda ne kadar büyük bir yer tuttuğunu, ancak seni kaybettikten sonra anladım. Yokluğun, hayatımda açılmış büyük bir yara gibi ve bu ilişkiyi yeniden canlandırmak, her şeyi yeniden başlatıp doğru düzgün bir şekilde ilerleyebilmek adına, neler vermezdim ki. 

Ancak, bilincindeyim ki, geri dönüşü olmayan bir noktaya geldik. Bu acı gerçeği kabullenmek, yüreğimde ağır bir yük. Yine de bilmeni isterim ki, sana olan sevgim ve saygım, hiçbir zaman azalmadı. Hâlâ seni düşünüyor, başucumda kalan anılarınla avunuyorum ve tüm kalbimle umuyorum ki, hayat boyu mutluluk seninle olsun. Seni tanımış olmakla geçirdiğimiz zaman dilimleri, hayatımın en kıymetli hazine parçaları olarak hafızamda yer edindi. Başından sonuna her şey için içtenlikle teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. İyi günler, ben karımla bir süredir anlaşmazlık yaşayan evli bir adamım çünkü çocuk sahibi olamıyoruz. Kör olmuştum ve karıma her şeyin sebebinin o olduğunu söyleyerek ona hakaretler yağdırıyordum. Ama ailemdeki sorunların sebebinin başkası olduğunu hiç bilmiyordum. Bir gün, olanları düşündüm ve karımı arayıp sorunlarımızın nereden geldiğini sordum. Ne diyeceğini hiç bilmiyordu, bir erkek olarak artık dayanamıyordum, bu yüzden beni Dr. Ajayi adında spiritüel bir adamla tanıştıran bir arkadaşıma durumu anlattım ve pişman olmayacağım bir çözüm sundu. Spiritüel adamla iletişime geçtim ve durumumu ona anlattım ve bana fedakarlık için gereken şeyleri söyledi. İşte bir ay geçirdikten sonra karım hamile kaldı ve bunun için çok heyecanlıydım çünkü ailem için yaptığı harika şey için doktor AJAYI'ye teşekkürler, uzun zamandır beklediğim şey buydu. Hayatınızdaki sorunlar konusunda utangaç olmayın Dr. Ajayi ile Viber / Whatsapp: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com üzerinden iletişime geçin

    Aşağıdaki büyüler için de onunla iletişime geçebilirsiniz

    aşk büyüsü
    piyango büyüsü
    intikam büyüsü
    koruma büyüsü
    ve hayatınızda size sorun çıkaran başka herhangi bir şey

    YanıtlaSil
  2. umarım eski sevgiline yazmadın bu mektubu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE