70lik rakı içtik

Neden sarhoş olamıyorum. O kadar içtim içtim gene bi halt olmadı. Sarhoşluk bana uğramıyor nedense... Sadece gözlerimin bakış açısı biraz değişiyor o kadar. Dünü hatırlayacak kadar sarhoş olmadım hiç. Hatta eve bazen alkollü gittiğim zamanlarda oldu. Anneme ve babama bunu hiçbir zaman hissettirmedim. En azından ben böyle biliyorum. Belkide anlamışlardır da söylememişlerdir. Her neyse işte ben bir türlü sarhoş olamıyorum. Kendimi kaybetmek istemediğim için olabilir mi? Ya da bilinç altıma "sarhoş olursa kötü şeyler olur" lafı çok mu kazınmış? sarhoş olursam kötü şeyler mi olur? Olursam zaten dünü hatırlamam ki... Yaptığım kötü şeylerin de farkına varmam. Hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ederim. Eder miyim? Pek sanmıyorum aslında... Çünkü sarhoş olduğum gece neler olduğunu öğrenmek için o gece ortamda bulunan herkese "Neler oldu?" diye sorarım. Kötü bir şey anlatırlarsa benimle ilgili işte o zaman sıçarım. Saçmalamadan içmeliydim. Her zamanda öyle yaptım. Yapacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE