bak sen findigin işine

İnternette doğduğunuz günün hangi ağaç olduğunu gösterip ufak bir kişilik testi yapıyorlar. Biraz burçları benziyor. Hangi ağaç olduğunu falan öğreniyorsun işte. Her neyse bende bakayım nasıl bir şeymiş bu dedim. Baktım da.
Fındık ağacı çıktım. Ne alaka pek anlamadım ama zaten böyle şeylerde bir alaka aranmıyor. İşte fındığın yani benim özelliklerim şunlarmış:

(Olağanüstü) Çekici, anlayışlı, insanları nasıl etkileyeceğini bilen, fazla talepkar olmayan, sosyal hayatta aktif ve girişken hatta dövüşken biridir.Popülerdir. Psikolojik durumu çabuk değişir. Kaprisli bir aşıktır. Ama dürüst ve eşine toleranslı davranır. Kusursuz bir yargı yeteneği vardır.

Okuyunca tabi doğal olarak şaşırdım. Benden mi bahsediyordu ne ??

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE