İsteğe Bak Be!


Kavga edelim istiyorum dışarda bağıralım 
çağıralım, sana tokatlar atıyım ama sen bana 
vurmaya kıyma kıyama elin kalkmasın 
bana.Sonra tam ben arkamı dönüp gidecek 
ken kolumdan sıkıca tutup çek kendine öp beni 
sarıl bana "Sen benimsin nereye gidiyosun sen 
aptal" de susayım özür dilercesine bakıyım 
sana ama sen beni çoktan affetmiş ol . Öyle bir
aşkımız olsun ki kavga ederken bile insanlar 
kıskansın bizi öyle sevelim ki birbirimizi herkes 
aşkın anlamını bizde bulsun. hani derler ya bi 
mesajınla havalara uçur beni atmadığında 
dayanamayayım triplere giriyim ama ne olursa 
olsun hiç bir tartışma kavgada asla bitti 
denilmesin hadi yazdık sinirle oldu diyelim 
özür dileyelim ama sakın başkasının olma..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE