3 Ocak 2012 Salı

Sen zaten beni hiç sevmemiştin ki...


çok uzun zamandır birlikteyiz seninle. en azından benim için bu süre gerçekten çok uzun bir süre. kimileri için o kadar uzun olmayabilir. az çok tanıyoruz birbirimizi. her zaman sen karşında o saf çocuğu görmeyi isterdin. bende sana her zaman onu gösterirdim. sen sadece onu tanırdın aslında. bazen karşına çıkardı gerçek olan asıl olan. o zamanlar sevmezdin beni.

gerçi beni hiç sevmemiştin ki sen. sen söz dinleyen birini isterdin. her dediğini boyun eğen birini. bir köle gibi. çoğu zaman buna izin verdim. çünkü dediklerinin kötü bir yanı yoktu. ama işer sonradan sonradan raydan çıkmaya başlamıştı. bazen ne yaptığını bilemedin.

bir köle gibi kullanmaya başlamıştın. öyle olmaya başlamıştı yani. senin isteklerin arzuların oluyor. senin söylediklerin anında oluyor. benim söylediklerim benim istediklerim yalvarıp yakarmalar sonucu oluyordu. pek adil olmayan bir aşktı bizimkisi. bunun sebebi sendin. sen kendini kral zannettin. öyle olmak istedin. kontrol mekanizmasının sende olmasını istedin hep.

bazen çok sıktın dozunu kaçırdın, bunalttın bazen. kaçmak istedim beni bu tıktığın zindandan. kaçtım da. kaçtım ama yapamadım. hemen geri döndüm sana. bu sensiz yapamam demek değil. sen yokken de yaşıyordum ben zaten. ben sana aşık olduğum için geri döndüm her seferinde. ama sen şimdi bırakıp gittin şatoyu. benim istediğim şeydi bu. uzaklaşıp gitmek. olmadı bu senin yaptığın.

senin isteğin demek ki buymuş. sen zaten beni hiç sevmemiştin ki. isteklerin ve arzuların doğrultusunda hareket ediyorum diye benimleydin. küçük bir engele takılınca pes ettin yani sen. zorluklara göğüs geremedin işte. acısıyla tatlısıyla günlerimiz geçti.

aslında şu anda fark ediyorum. ondan kral diye söz ediyorum. kendimden köle. bi kralın sadece bir tane kölesi olmaz ki. ben gittiğim zamanlarda öteki köleler olduğu gibi orda duruyordu. sadece ben ordayken gözde olan bendim. ben gidince kim bilir kim oluyordu gözde. Bence en doğrusu bu. Şato boş kaldığına göre yeni kral olarak kendimi atıyorum! Bundan sonra kölem olarak gelebilirsin ancak buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder