Yalancı!

Yalancı insanlar tarihin her devrinde yaşamış ve yaşamaya da devam edecek olan insan tipidir aslında. İki yüzlü insanlar da bu kategoriye aittir tabikide. Yüze gülüp arkadan iş çevirenler. Aslında seni gerçekten sevmeyenler. Sahte oyunlarla dolu bir yaşam sergilerler. Bunlarla başa çıkmak zor olur. Sen onlara güvenirsin, başını yaslar ağlarsın belkide. Onlar gelirler seni arkandan bıçaklarlar. Yavaş yavaş öğreniyor insan. Anasının karnında kimse öğrenmiyor bunları maalesef. Kırgınım biraz. Biraz kırgınım aslında. Bunları düşünmüyor değildim. Düşünüyordum. Ama bir dayanağım yoktu. İçimdeki bu his beni yanıltsın diye çok dua etmiştim. Olmadı. İçimdeki ses doğruyu söylemişti. Onlara güvenmemeliydim. Arkamdan iş çevirmelerine izin vermiştim. Bunların olmasına ben sebep olmuştum bir nevi. Aslında "bir nevi" falan değil, kesinlikle ben sebeptim. Olanlar doğrudan benimle ilgiliydi. Bütün oklar beni gösteriyordu. Arkamdan iş çevirmek bu kadar kolay işte. Yapabilirsiniz hepiniz. Ben her zaman saf ve temiz duygular içerisinde arkadaşlık kurdum herkesle. Ama insan unutuyor işte. İki yüzlü insan çok bu devirde. Çoğuda bana denk gelmiş nedense...


Maskeler takılıyorsa eğer bu dünyada herkesin suratına, en pahalısını istiyorum bende!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE