Bana Aşık Olabilir Misin ?

Uyanmak istemediğin bir saatte uyanıp tavana baktığında aklına gelen ilk kişi ben olabilir miyim ?
Durup dururken içinden kendine ; " şimdi o napıyordur? " diyebilir misin benim için ?
Bir yerlerden çıkma saatimi beklersen Dünya sana daha da yaşanamaz bir yer gelebilir mi ?
Sabah mesajımı gülümseyerek okuyabilir misin ?
İki dakika geç cevap verirsem , kafan da beni türlü cinayetler oluşturarak öldürür müsün ?
Geceleri senden önce uyuduğumda beni terk edilmekle tehdit eder misin ?
Bana , ailemle kavga edersem onların ne olursa olsun haklı olduğunu , onlardan özür dilemem gerektiğini söyleyebilir misin ?

Bundan sonra bişeyler olup , sana sarılabilir miyim ?
Ben Dünya'nın en güzel hissini hissedebilir miyim seninleyken ?
Seni şımartabilir miyim ?
Ayakkabılarını Bağlayabilir miyim ?
Defterinin kenarına benin adımı yazabilir misin ?
Eline de çocuk gibi beni sevdiğini yazabilir misin ?
Kötü şeyleri anlattığımda bana hepsinin çözümünün sadece siktir etmek olduğunu ve beni her şeyden çok sevdiğini söyleyebilir misin ?

Annemle tanışabilir misin ?
Ailemle tartıştığımda arayıp anlatacağım tek kişi sen olabilir misin ?
Telefonda beni ararken eğer ben biraz geç açarsam bana çok fena sinirlenebilir misin ?
Öpebilir miyim seni ?
Dayanamayıp en tenha köşe de seni öpebilir miyim ?
Peki ya sen bana aşık olabilir misin ? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE