2013 Son



2013 yılının sonuna geldik artık. Genel olarak ilginç bir yıl yaşadım. Dört sevgili sığdırdım bu seneye. Bir ölüm, bir diriliş. Kavgalar sığdırdım. Ayrılıklar, barışmalar. Dost kazandım bu yıl, en güzelinden. Mutlu oldum, üzüldüm, ağladım, depresyona girdim-çıktım, çılgınlar gibi eğlendim, dostlarımla vakit geçirdim, bilgisayarımla ilgilendim. Genel olarak sıkıcı bi yıldı. 

2013'e girerkenki dileklerimin bi kısmı gerçekleşti. Sanırım çok fazla dilek dilememek gerekiyormuş. O yüzden bu sene sadece bir tane dilek dileyeceğim. Artık işim dileklere kaldı çünkü. Tek bir dileğim var ama bu sefer buraya yazmayacağım. Kendi içimde saklayacağım. Umarım hepinizin dilekleri kabul olur. Yolunuz hep aydınlık olsun.

Yorumlar

  1. Bu makaleyi okumak üzereyseniz kendinizi şanslı sayın çünkü size veya bir arkadaşınıza faydalı olacaktır, Dr Ajayi adında özel bir adamı takdir etmek istiyorum, o kutsanmış bir büyü tekeri ve gücüne bizzat tanık oldum, tanıyacağım onun hakkında bir arkadaşı aracılığıyla bir piyango büyüsüyle büyük kazanmaya yardım etti, karım boşanmak istediği için evliliğimde sorun yaşıyordum ve iptal etmesi için ona yalvardım ama o reddetti, bunu arkadaşımla tartıştım ve bana Dr Ajayi'nin piyangoda büyük kazanmasına nasıl yardımcı olduğunu anlattı ve Dr. Bana Dr Ajayi'nin numarası verildi ve ona boşanma durumumu anlattım, yapmam gerekenleri söyledi ve bir hafta içinde eşim eve döndü ve huzur içinde yaşıyoruz. Bir büyü tekerinin yardımına ihtiyacınız varsa, Dr Ajayi sözlerini tutacaktır Whatsapp / Viber: +2347084887094 VEYA E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE