Bundan Sonra Böyle, Yersen!

Aslında hiç kimseyi umursamıyorum. Hayatım boyunca yanımda olacak olan kişiler zaten belli. Çünkü oturmuş o kadar güzel dostluklarım var ki... Hepsini de çok seviyorum. Ailem gibi hepsi. Birbirimizi arayıp sormasak bile bağlarımız sayesinde hiç bir sorun yaşamıyoruz.

Hayatımın bazı dönemlerinde bazı arkadaşlarım hayatımdan çıkarlar. Çıkmak isterler. Nedenini onlara sormak lazım. Benden mi artık sıkılıyorlar tam bilmiyorum. Ama bir yerden sonra tekrar hayatıma girmek istiyorlar ve bende buna izin veriyorum. Hayatımda olmadıkları zaman dilimindeki kaybettikleri şeyleri kazanmak için mi geri dönüyorlar bilmiyorum. Bilmiyorum dedim ya bilmiyorum.

Böyle bi hayat yaşıyorum işte gidenlerin arkasından ağlamamayı öğrendim. Çünkü geri dönüyorlar bi zaman sonra. Bu yüzden de geri döneceklerini bildiğim için ağlamanın anlamı yok. Her gittiklerinde ağlarsam oohhhoooo!!! Geri dönmelerini de beklemiyorum ben onların. Ama izin veriyorum tekrar geri dönmelerine. Büyüklük bende kalsın diyorum ve kabul ediyorum onları.

Bundan sonra eskisi gibi olmayacak hiç bir şey. Hayatıma tekrar girmek isteyen arkadaşlarım olabilir. Buyursunlar gelsinler kapılarım onlara açık. Ama artık derin sularımda yüzemezler, sığ sularımda takılmaları gerekecek. Bu onları ne kadar mutlu eder bilmiyorum. Onlar gittiğinde ben hiç bir şey demiyorsam, kendi isteklerini yerine getirip gidiyorlarsa geldikleri zaman da benim kurallarımın geçerli olduğunu anlamaları lazım. Bundan sonra böyle, yersen...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE