Aşkımsı Bir İlişki !

Gene isim vermeden yazacağım çünkü öyle daha eğlenceli oluyor. Alınmak isteyen, hemen alınıveriyor üzerine. Ya bir anda hayatından çıkartabiliyor ya da hayatıma dahil olabiliyor.

Neyse ben bu gece yaşadığım bir olaydan bahsedeceğim. 
Çok sıcak bir gelişme, son dakika haberi.

Telefonum çaldı. Arayan numarayı tanımıyordum. Öncesinde açmak istemedim ama merak ettim "KİM?" olduğunu ve açtım telefonu. Önce bi süre sustu sesimi falan dinledi sandım. Ama ben konuşmaya devam ettikçe o da konuşmaya devam etti. Konuşan kişiyi tanımıyordum. Ama bana "Eski sevgilin seni çok seviyor, seni çok özlemiş. Ona geri dönmeni istiyor." gibisinden bir sürü cümle kurdu. Bende kibarca istemediğimi söyledim. Israr etmeye devam etti. Ben de hayır barışmayacağım diye direttim ve kazanmış olacağım ki yanında ki aldı bir anda telefonu eline. Bu sefer bir erkek ses konuşmaya başladı. Bu konuşanı da tanımıyorum. Bu da saçmalama sınırlarını son derece zorladı. Daha fazla zorlayamazdı herhalde. Dediği şey "Zaten senin, onu istemediğini duymak istiyordu. bunu duyduğunda daha iyi olacak". Bense zaten bu cümleyi ona yüzlerce defa söyledim. "Seni istemiyorum, seni sevmiyorum, seni görmek istemiyorum" insan biraz laftan anlar yani. Ben bunları söyledikten sonra, erkek ses ağzından bir şey kaçırdı ve beni şok etti sağolsun. "Eğer sen onu sevmediğini söylersen bende onunla ilişki yaşamaya başlayacağım. Ama onun aklı hala sende bu yüzden sevgili olamıyoruz bir türlü."

Olay ne kadar ironik değil mi? Önce bi bayan telefonda onu affetmemi, ona geri dönmemi ve ona bir şans daha vermemi söylüyor. Aynı telefonu hemen bir erkek alıyor ve "Biz onunla ilişki yaşayacağız, aramızdan çekil" diyor.

Bende ona "Sesimi kaydet hemen, ben duyurmak istediğin şeyleri seve seve söyleyeceğim. Ona bunları dinlet. Sende onunla güzel bir ilişki kur. Sizlerde mutlu olun, bende mutlu olayım" dedim. Aynen de öyle yaptım. Kaydettiğini söyledi ama ne kadar doğru bilmiyorum.

İnsanlara anlam vermek çok zor. Ne yapmaya çalışıyorlar anlamadım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE