Herkes Mi Aşık ?

İnsanın çevresindeki herkesin "aşık" olması ne demek bilir misiniz?

Bunun cevabını ben biliyorum. Çünkü hepsi aşık ve bir birliktelikleri var. Kimisi daha yeni açıldı sevdiğine, kimisi büyük bir aşk yaşamaya devam ediyor, kimisi ayrılık sancıları çekiyor, kimisi de daha yeni ayrıldı büyük aşkından, kimisi de uzun zaman oldu ayrılalı ama unutamadı. Hepsine büyük aşk diyebilirim. Çünkü yaşadıkları aşklar gerçekten onların kalplerini için koskocamandı. 

Bir ben her zaman ki gibi onların yanında yapayalnızım. Dikiş tutturamayanlardanım. Aşk bana uğramıyor. Aşk-para-şans parametrelerinden illa ki biri hayatımda olmayacak. Üçünün aynı anda olması imkansız gibi duruyor. Bazen içlerinden sadece biri oluyor. Diğerleri vaktini bekliyor. İnsan hepsinin aynı anda olmasını bekliyor. Olmuyor işte !!!

Arkadaşlarımın hepsiyle konuşmaya çalışıyorum. Aşklarının nasıl ilerlediği konusunda fikir alışverişinde bulunuyoruz. Bu belki biraz yanlış ama sonuç olarak, anlam veremediği bazı konularda onlara farklı bakış açısı sağlıyorum. Ben onları yönlendirmiyorum yanlış anlaşılmasın. Ben sadece kendi fikrimi söylüyorum. Uygulayıp uygulamamak onlara kalmış.


Yeni aşktan bahsetmek istiyorum. Bu onun kalbini heyecanlandıran ilk aşk! Onu bir kuş gibi havada uçuşturan ilk aşk! O yüzden ilklerini yaşıyor. Her şey ilk olduğu için artık mantıkla değil duygularıyla hareket eder oldu. Bazen endişelenmiyor değilim ama ne olursa olsun o nasıl davranması gerektiğini iyi bilir. 

Bitmeye yaklaşan aşk ise artık acı çekiyor. Son çırpınışlarını yaşayan karaya vurmuş balık gibi. Çünkü birbirlerinden hiç bir şekilde haberdar değiller. Aslında bu durum onları içten içe kemiriyor. Çıldırıyorlar. Birbirlerini sevdiklerini sanmıyorum aslında, bu benim görüşüm. Aşk bitip ayrıldıktan sonra arkadaş kalma çabalarına girecekler ve bu da onlara daha çok acı çektirecek. Bi süre sonra hiç görüşmeyecekler. Ve bizimki çok büyük bir değişim yaşayacakmış gibime geliyor. Aşk adamı olmaktan çıkmasından korkuyorum açıkçası. 

Sırada yeni bitmiş aşk! Bunlar ise ayrı deliler. Ayrılmış olmalarına rağmen biliyorum ki ikisi de birbirine hala öküzler gibi aşık! Bunu kendileri de biliyor. "Evet aşığım, hala onu seviyorum ama bitmesi gerekiyordu." Ne demek ya bu "Bitmesi gerekiyordu." lafı? Kullanım süresini mi doldurdunuz ilişkinin? Aşıksan bir şeylerin üstesinden gelirsin. Böylece bırakıp gitmezsin. Seviyorsan onu kaybetmemek için elinden geleni yaparsın. Böyle bir anda çekip gitmek kolay değildir. Ha eğer kolay kolay bunu yapabiliyorsan gerçekten sevmemişsindir zaten. 


Bütün aşıklardan bahsetmek istemiyorum. Gizlilik şartı var bu yazının. Bu kadarının kafi olduğunu düşünüyorum. Ben de umarım bir gün aşık olurum da "Aşıklar kervanı" na bende katılırım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE