Eurovision 2015 | Semi-Final 1



01Moldova
Flag of MoldovaTRM
Eduard Romanyuta
I Want Your Love
Hareketli ve eğlenceli bir şarkı var karşımızda. Pek şanslarının olacağını düşünmüyorum. Belki finale bile çıkamazlar.

02Armenia
Flag of ArmeniaAMPTV
Genealogy
Face The Shadow
Ermenistan bu sene iddialı ülkelerden biri bence. Beş kıtayı temsil eden beş şarkıcının birleşmesi sonucu oluşturulan Genealogy grubu Face The Shadow şarkısını seslendirecek. Ben beğendim. 

03Belgium
Flag of BelgiumRTBF
Loïc Nottet
Rhythm Inside
Bambaşka ve çok farklı bir şarkı. Kafa yapıcı bir şarkı diyebiliriz.  Finalde bu şarkıyı tekrar dinleyeceğiz bence. 

04The Netherlands
Flag of The NetherlandsAVROTROS
Trijntje Oosterhuis
Walk Along
Son yıllarda Hollanda iyi şarkılarla katılıyor yarışmaya. Bu senede finalde olacaklardır diye düşünüyorum. Ama bence yeterince iyi değil.

05Finland
Flag of FinlandYLE
Pertti Kurikan Nimipäivät
Aina Mun Pitää
Finli grup Otizmli kişilerden oluşuyor. Yayınlanan şarkının klib 1 dakika 40 saniye, Normalde yarışmacılara 3 dakikaya kadar izin veriliyor ve genelde şarkıcılar bu kuralı sonuna kadar kullanıyor. Finlandiya her zaman ki gibi rock şarkısı tercih etmiş. Lordi'nin yakaladığı başarıyı tekrar elde etmek istiyor sanırım. 

06Greece
Flag of GreeceNERIT
Maria Elena Kyriakou
One Last Breath
Hareketli şarkıları seven Yunanistan bu sene slow bir şarkıyla şanslarını deneyecekler. Ses harika, her sene olduğu gibi finalde de görürüz.

07Estonia
Flag of EstoniaERR
Elina Born & Stig Rästa
Goodbye To Yesterday
Bu şarkıyı gerçekten çok beğendim diyebilirim. Güzel bir düet olmuş. Rahatlatıcı bir şarkı. Bence hoşçakal demenin iyi bir yolunu bulmuşlar.

08F.Y.R. Macedonia
Flag of F.Y.R. MacedoniaMKRTV
Daniel Kajmakoski
Autumn Leaves
Bu şarkının klibi izlemeye değer. Çizimler güzel şarkı slow. Ama ne kadar iyi bilemedim.

09Serbia
Flag of SerbiaRTS
Bojana Stamenov
Beauty Never Lies
Etki altına alan şarklardan biri. Kadının sesini çok beğendim. Sırplar şarkı yapmaktan anlıyorlar.

10Hungary
Flag of HungaryMTV
Boggie
Wars For Nothing
Dünya barışı için yazılmış bir şarkı. Kesinlikle bir takım kitlelere hitap eder. Ben beğendim.

11Belarus
Flag of BelarusBTRC
Uzari&Maimuna
Time
Hareketli bir şarkı. Klibini de beğendim. Finalde görebiliriz. Ama ne kadar başarılı olur bilemeyeceğim.

12Russia
Flag of RussiaC1R
Polina Gagarina
A Million Voices
Geçen sene "yuh"lanan Rusya, bu sene de finallik bir şarkı yapmış. Başarılar.

13Denmark
Flag of DenmarkDR
Anti Social Media
The Way You Are
İsmiyle dikkat çeken bir grup. Şarkı eğlenceli ve nabzı güzel. Bu grup üyeleri gerçekten sosyal medya kullanmıyor mu acaba?

14Albania
Flag of AlbaniaRTSH
Elhaida Dani
I'm Alive
İlk açıklanan şarkılardan biri bildiğim kadarıyla. Umarım insanlar dinlemekten sıkılmamıştır bu şarkıyı. 

15Romania
Flag of RomaniaTVR
Voltaj
De La Capat/ All Over Again
Adı voltaj olabilir ama ben pek elektrik alamadım açıkçası. Bu şarkıyı da finalde görürüz ama. 

16Georgia
Flag of GeorgiaGPB
Nina Sublatti
Warrior
Vahşi şarkılar güzeldir. Bu da onlardan biri. Tek kötü yanı Malta'nın da aynı adı taşıyan bir şarkıyla bu yıl yarışması. Bakalım avantaj mı dezavantaj mı?



BENİM FİNALE GÖNDERDİKLERİM:

Flag of ArmeniaArmenia (Ermenistan)

Flag of BelgiumBelgium (Belçika)

Flag of The NetherlandsThe Netherlands (Hollanda)

Flag of GreeceGreece (Yunanistan)

Flag of EstoniaEstonia (Estonya)

Flag of SerbiaSerbia (Sırbistan)

Flag of HungaryHungary (Macaristan)

Flag of RussiaRussia (Rusya)

Flag of RomaniaRomania (Romanya)

Flag of GeorgiaGeorgia (Gürcistan)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE