2 Nisan 2015 Perşembe

Eurovision 2015 | Semi-Final 2



01Lithuania
Flag of LithuaniaLRT
Monika Linkytė and Vaidas Baumila
This Time
Bu sene Estonya ile birlikte iyi bir şarkıyla yarışmaya katılıyor. Şarkı güzel, Belki bir atak yapabilirler.

02Ireland
Flag of IrelandRTÉ
Molly Sterling
Playing With Numbers
Sıradan slow bir şarkı. Kaptırabilen var mı kendini? Ben kaptıramadım.

03San Marino
Flag of San MarinoSMRTV
Anita Simoncini & Michele Perniola
Chain of Lights
Dünya haritasında görünmeyen San Marino bile yarışmaya katılırken bizim gibi bir ülke katılmıyor. 3 sene üst üste aynı şarkıcıyı gönderen San Marino, bu sene genç bir çift ile yarışmaya katılıyor. 

04Montenegro
Flag of MontenegroRTCG
Knez
Adio
Bu tarz şarkıları genelde Sırbistan'dan duymaya alışkınız aslında. Karadağ'da Sırbistan'dan koptuğuna göre bunu yadırgamamalıyız. Şarkı güzel. Sırplar gibi bir başarı elde eder mi? Bilemedim.

05Malta
Flag of MaltaPBS
Amber
Warrior
Güzel bir savaşçı şarkısı. Fakat Gürcistan ile aynı adı taşıyan şarkıları ne kadar ileri gidebilir?

06Norway
Flag of NorwayNRK
Mørland & Debrah Scarlett
A Monster Like Me
Güzel bir intihar şarkısı olabilir. Ben sevdim bu şarkıyı da. Zaten İskandinavya'dan kötü şarkı beklemiyoruz. Ama tabi bi Alexander değiller.

07Portugal
Flag of PortugalRTP
Leonor Andrade
Há Um Mar Que Nos Separa
Bu şarkı bana 2013'te ki Fransa'yı hatırlattı. Şarkı Portekizce, Ben gelecek göremiyorum.

08Czech Republic
Flag of Czech RepublicČT
Marta Jandová and Václav Noid Bárta
Hope Never Dies
Katıldığı zamanlarda finali bile göremeyen ülkelerden biri. Bu sene kötü denmeyecek ama sıradan bir şarkıyla karşımızda. 

09Israel
Flag of IsraelIBA
Nadav Gudej
Golden Boy
Şarkı slow başlıyor, Justin Timberlake tarzına dönüyor sonrasında tipik bir arap şarkısı gibi göbek attırıyor. Sevdim bunu. Karmakarışık.

10Latvia
Flag of LatviaLTV
Aminata
Love Injected
Aminata şarkıyı okumuyor, vücudunuza enjekte ediyor bence. Estonya ve Litvanya ile güzel bir üçleme çıkarmışlar. Değişik ve güzel bir şarkı.

11Azerbaijan
Flag of Azerbaijanİctimai
Elnur Huseynov
Hour Of The Wolf
Bu sene "O Ses Türkiye" birincisi Azerbaycan'ı Eurovision'da temsil ediyor. Bu iyi bir başlangıç ama zaren Elnur eurovision'a yabancı değil. 2008 yılında katılmıştı zaten eurovisona.

12Iceland
Flag of IcelandRÚV
Maria Olafs
Unbroken
Klip bana biraz Emelie'yi hatırlattı. 2013 birincisini yani. Kız çok güzel. 2009'da ki gibi bir çıkış yakalasalar keşke.

13Sweden
Flag of SwedenSVT
Måns Zelmerlöw
Heroes
İşte geldik melodifest'in birincisine. Şarkıyı ben çok beğendim. Oluşturulan koreografide güzel. İsveç'ten tam da beklenmesi gereken güzellikte bir şarkı.

14Switzerland
Flag of SwitzerlandSSR SRG
Mélanie René
Time To Shine
Bu şarkıyıda vahşi şarkılar kategorisine alabiliriz. Başka bir şey yapmaya gerek yok. 

15Cyprus
Flag of CyprusCyBC
John Karayiannis
One Thing I Should Have Done
2010 Belçika çakması bir şarkı. Tınısı güzel. Bakalım herkese güzel gelecek mi?

16Slovenia
Flag of SloveniaRTVSLO
Maraaya
Here For You
Bu grubun tarzını beğendim. Benim favorilerim arasında. Şarkıyı da çok beğendim. Ama tabi Slovenya gibi doğru düzgün puan toplayamayan bir ülke ne kadar favori olursa olsun ileri gidemiyor.

17Poland
Flag of PolandTVP
Monika Kuszyńska
In The Name Of Love
Geçtiğimiz sene Slav kızlarının güzelliğini ön plana çıkaran Polonya bu sene slow bir şarkı tercih etmiş.


BENİM FİNALE GÖNDERDİKLERİM:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder