SEVGİLİM BEN AŞIK OLDUM


    Üzgünüm sevgilim, ama itiraf etmeliyim ki başka birine aşık oldum. Kendimi açıklanamaz bir şekilde bu kişiye çekilmiş buluyorum ve çelişkili duygular tarafından tüketiliyorum. Bu, beni iki kalp arasında parçaladığı için ne öngördüğüm ne de arzu ettiğim bir durum. Bunun benim için bir seçim meselesi olmadığını anlamanızı istiyorum. 

    Aşk, zaman zaman, mantığa meydan okuyarak kendi öngörülemeyen rotasını çizer. Bizi ayaklarımızdan çekiştiren, sonuçlarla boğuşmaya bırakan kontrol edilemez bir güçtür. Yine de, seninle bu yeni keşfedilen aşk arasında seçim yapma düşüncesine dayanamıyorum. Bu ikinize de haksızlık olur, çünkü varlığımın içinde gerçekten sadece bir kalp bulunabilir. İki kalbin, bir kalbin içinde bir arada var olması için yer yok. Bu vahiy ruhuma kargaşa getirdiği için beni derinden üzüyor. Zihinsel, duygusal ve fiziksel olarak sizinle birlikte olmaya devam ettikçe, görmezden gelemeyeceğim bir bölünme, bir kopukluk hissediyorum. Sizinleyim, ama tam olarak mevcut değilim, sürekli çelişkili duygularımla savaşıyorum. Bu karışıklık ve kargaşa anında, kendimi destek ve rehberlik için size dönerken buluyorum. Duygularımın karmaşıklığını anlaman ve bu zor durumda bana yardım etmen için sana yalvarıyorum sevgilim. Ne yapmam gerekiyor? Kalbimi saran bu duygu ağını nasıl çözebilirim? Bakış açın ve katkıların benim için paha biçilmez, çünkü ilgili tüm taraflar için adil bir çözüm arıyorum. Lütfen seni incitmek istemediğimi ve bu durumu hafife almadığımı bil. 

    Aşk hassas bir konudur ve karmaşıklığı genellikle anlayışımıza meydan okur. Sana açık ve savunmasız bir durumda ulaşıyorum, teselli ve berraklık arıyorum. Umarım en içteki düşüncelerimi ve duygularımı paylaşarak, ileriye doğru bir yol bulabiliriz. Anlayışın ve bu zorlu zamanda yanımda olduğun için teşekkür ederim. Desteğin, kalbin bu keşfedilmemiş sularında gezinirken benim için dünya anlamına geliyor.


Yorumlar

  1. sevgilim bana başkasına aşık oldum dese ağzına sıçrarım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE