Ruhum Nerede Ben Neredeyim?

Aslında şimdi istediğin yerde, istediğin kişiyle/kişilerle olsan. Nasıl iyi olurdu değil mi? Aklına ilk olarak ne geldi?

Ailenle güzel bir mangal keyfi...
Arkadaşlarınla bir bar'da disko'da sabaha kadar süren bir parti...
Yada yalnız başına geçireceğin küçük bir tatil...



Ben isterdim ki; bir ırmak kenarında küçük bir kulübede bir hafta temiz hava ve doğal yaşam! Böcekleri sevmem aslında, toz toprakta bana göre değildir. Hele yalnızlık hiç bana uygun bir şey değildir. Ama her şeyi denemek lazım. Uzun süre TV'den uzak durmalı, takip ettiğin dizilerden,filmlerden mahrum kalmalı bir süre. Bazen bilgisayarını kapatmalı internetten kopmalı. Arkadaşlarını takibi bırakmalı sanal hayata veda etmeli... Cep telefonunu kapatmalı, kontör almamalı, TL yüklememeli... Kimseye haber verme zorunluluğun yok zaten. Aramak isteyen arasın, elbet bir şekilde ulaşır. Yerini yurdunu bilirler. Değişiklik iyidir, zarar vermediği sürece...

Bunları yazarken malzeme bilgisi dersindeydim.Bir yandan dinliyordum, bir yandan bunları yazıyordum. Bu derste bu tarz bir konuyu yazmamı bence kimse yadırgamaz. Herkesin böyle düşündüğü anlar vardır. Çünkü bu derste herkes sıkılır. Ben sıkılmayan bir kişiyle daha tanışmadım. Herkes zoraki gelir. Zoraki not tutar. Geçmek için nokta virgül ne varsa ezberlenir.

Şu an burada olmamalıydım. Ruhum burada değil. Sadece fiziksel olarak buradayım. Ulaşılması güç şeyler geliyor aklıma. Hayal gücü geniş bir dünya. Buradan daha hiperaktif. Çizgi film dünyası gibi. Çizgi filmi kim çizerse onun hayal dünyası gerçekleşir. Neyse ben fazla oyalandım.


Bazen insanı bulunduğu ortam tatmin etmez, başka diyarlarda, başka alemlerde olmak ister. Benimde aklıma geldi ve yazmak istedim sadece.

Şimdi son kez gözlerini kapat ve derin bir nefes al...
En sevdiğin insanı ve mekanı aklından geçir...
Gerisi sana kalmış...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE