Aşık Olamadıklarım

Kendimle alakalı bir konuya değinmek istiyorum bu gece. Aşık olamadığımı fark ettim. Biraz geç olduğunun farkındayım. Geç olsun güç olmasın demişler. Bende buna inandım işte.

En son aşık oluşumu hatırlıyorum. Ne kadar acı çekip üzülmüştüm. Neler neler yapmıştım onun için de hiç bir şeyi görmemişti. Sırıl sıklam sevdiğimin aşık olduğumun farkındaydı. Sorun onun bana aşık olmamasıydı. Sevgiye boğmuştum onu. Çok fazla gelmişti benim sevgim ona. En sonunda zaten bunalmıştı  sevgimde. O yüzden gidip aldatmıştı beni başka adamlarla.

İşte bu olandan sonra ben tamamen soğudum aşka karşı. Yapamadım başkasıyla. Denedim ama olmadı. Tam diyorum ki "bu sefer aşık olacağım", başka bir sorun çıkıyor karşıma. Olmuyor! Aşk bana uğramıyor senden sonra salak! Bunlar hep senin suçun. Herkesi sen gibi zannediyorum artık. Artık ölesiye bağlanamıyorum birine, sevemiyorum.

Hep bir adım geriden takip ediyorum onu ya da on beş adım geriden desek daha doğru olur. Çünkü yakınlık kuramıyorum. Aşık olduğumu zannediyorum yakınlaşıyorum, beni itecek saçma sapan ufak detaylara takılıyor kalbim. Söz geçiremiyorum bu konuda ona. Soğuyor hemen. Buzdan bir kale inşa ediyor çevresine. İçeri giriş uzunca bir süre yasaklanıyor.


Her şey senin yüzünden eski sevgili. 
Sen yaptın bunu bana. 
Sen getirdin beni bu hale. 


Ne olursa olsun ben geleceğe umutla bakıyorum. 
Elbet her şeyi bana unutturacak biri çıkacaktır karşıma. 
Ben onu bekliyorum, sabırla. 
Bulduğum zaman ise ASLA bırakmayacağım. 
Yeter ki beni yeniden aşık etsin kendine!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE