Mesajlaşmak



- Sozumu tutmak ıstedım, en azından bırını, nolursa olsun celal ıle ceren fılmıne gıdıcektık beraber, uzgunum

- gittin mi filme?

- Gıttım

- kismet degilmis.

- Ya oyle.

- guzel miydi bari?

- Adam gururunu ayaklar altına almayan bı tıp fena halde kıza asık oldugun halde arkadaslarının sozunu dınleyıp kendı hatası varken kızdan ayrılıyo snrada pasa pasa kıza gerı donuyo, elde etme cabaları guzeldı

- zaten arkadaslarinin lafina uyup hareket etmek yanlis, insan duygulariyla hareket edince pisman bile olmuyor.

- Onunda duyguları vardı ama kendınce ben ne takıcam onu edasıda vardı, bazen dısardakı bırınden cok ıc sesıde ıhanet eder ınsana ve ona uyarsın bazende

- Allah'ima şükürler olsun daha kendime ihanet etmedim. duygularimin sozune ve mantigim dogrultusunda karar veriyorum. zaten en dogru karar mekanizmasi bu degil mi?

- Bılmem, ben pek mantıgı kullanamadım, perı masallarına hep ınanarak buyudum, hala ınanıyorum yanı dırenıyorum bırının gelıp butun kusurları kusursuz yapacagına ınanıyorum, ama bu mekanızma pek ıslemıyor sanırım.

- aynen oyle, bunlara artik sadece cocuklar inaniyor. bizim yasimiz gecti peri masallari icin. buyuyup olgunlasmamiz lazim. daha dogru ve cesur kararlar verebilmek icin.

- Ben cocuklugumu sevıyorum ama, herkes hayatın telasında kopmus gıdıyor ben o telasada kaybolmak degıl, brıyıle cocuklasmak ıstıyorum, olgunluk eger acı cekerek ogrendıgımız seylerse cok gec farkına vardıgımız yanı, bunu yapan ınsanlar var hayatımızda zaten, gercegın ıcınde guzel bı masal olmalı anlatılabılecek

- dediklerinin hepsinde haklisin ama bu cocukluk hayatimizin %90inda degil %10unda olmali. eger yuzde doksan cocukluk olursa daha cok aci cekip daha cok aglarsin. cunku cocuklar daha cok aglarlar ve daha mizmiz olurlar, bir an once buyumesi istenir. bazi seyler rayina otursun diye...

- Sonrada herkes gbı buyuyunce klıse laf soylenır, cocukken hersey daha guzeldı dıye, sen kımden duydun yaslandıkca hayatı daha cok sevdıgını

- cocukken hicbirseyin farkinda degilgdikte ondan. herkes cocuk kalsa. kim bakacak onca cocuga. cocuklar birbirlerini mi bakacaklar.

- Ben bana cocuk lazım demıyorum, bırıyle cocuklasmak ıstıyorum dıyorm, hem ınsanların hepsı aynı dusunmez, bak sen oyle degılsn mesela bazıları olgunlugu sever, bende olgunlugu severm hatta onu gosterırım ama hayalımdekı ask fılmlerdekı gbı, olmıcak belkı, ama hayalıde guzel

- evet hayal kumak cok guzeldir bnde genelde kurarim. bazende yasarim onlarin icinde. ama cok takildgin zamn hayalinde bogulursun. yasadgin dunya yalan dunya olur. yalanlarinla devam edersin hayatina. bu da hos degil.

- Hayatın hangı evresı hos kı, bır seyler ıcın caba gerek, ınanc gerek, ıstek gerek, eger bırsey ıcın ugrasırsan o sey guzel olur, onu kazanmak ıcın ugrasılan acılara hayat dıyıp cekılırsen hayat tabı hıc hos olmaz.

- evet dediklerinde haklisin bunlar cok dogru seyler ama insanlari biktirmamak gerek. yapilan yanlis davranislar surekli tekrarlanmamali. cunku insan biktigi zamn caba sarfetmekten bile vazgecer. olacagi varsada olmaz zaten o is.

- Bıktırmak derecesı herkezde farklıdır, benm ıcın bıkmak cok cok farklı mesela, ben ılgıden bıkmam mesela hatta onu dıyen ınsanları tuhaf karsılarım, ben ılgısızlıkten bıkarım, umursamazlıktan, vurdumduymazlıktan, kendımde yaptıgım en onemlı seyde sınırlıyken denılenlere kızarm cogunun haklılık payı belkı var belkı yok ama abartılarak kalp kırıldıgı kesın, o yuzden bazı ınsanlar bu olayı fazla lackalastırmıs, hayattan bıksınlar kendılerını kapasınlar o zaman, bu dıyetteym hıc yemıcem demek gbı bısı, halbukı dıyette dıkkatlı yersn zayıflarsın

- ee nereye varmaya calisiyoruz? daha acik olur musun lutfen...

- Hic bir yere, hoscakal!

-hoscakal.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE