Kaplan Aşkı Bakidir

Üzerinden kaç yıl geçmesine rağmen unutamamışsın arkadaşım. Bu kadar çok üzülmene dayanamıyorum. Değer verdiğim birisin. Benim için önemlisin. Ne desem boş şu an sanki sana. Çünkü hala ona aşıksın sen. Bunu daha önce sana söylemiştim ben. Ama sen beni hep susturmuştun. Hatırlasana tanıştığımız ilk gece de ondan bahsetmiştin bana. Ben seni dinlemekten keyif almıştım. Sanki alkollü gibiydik. Sen anlattın eski sevgilini, ben anlattım eski sevgilimi... Arkalarından atıp tutmuştuk. Sen sevmediğini söylemiştin, bitmişti herşey senin için. Bense küllerinden doğurmaya çalışıyordum aşkımı. Gel gör ki ikimizde başaramamıştık... Sen içinde ki aşkı yok edememiştin. Bense esen rüzgarla birlikte uçurmuştum külleri.

Ne oluyor da aklına geliyor tekrar tekrar o? Sana onu hatırlatan şey ne? Yapmamalısın böyle, üzme kendini daha fazla. Senin dostun olarak bende seninle birlikte üzülüyorum burda. O acıyı çektin zamanında. Sende ki nasıl bir kalp, bu acının tazeliğini hala koruyor! Çok üzülüyorum canım kardeşim senin bu durumuna. Umarım unutursun onu tamamen. Yeni birisi çıksa karşına ve ona aşık olsan. Sana tamamen geçmişi unutturan biri. Geleceğe umutla ve sevgiyle bakmanı sağlayacak biri... Senin mutlu olmanı o kadar çok istiyorum ki... Aklından çıkar at onu, düşünmekten vazgeç. Sevdin ama bitti her şey artık. UNUT ONU!


Keşke her şey söylediğimiz kadar kolay olsaydı. 

Keşke ağzımızdan çıkan her kelimeyi, kalbimiz onaylasa ve uygulasaydı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE