Beni Bensiz Bıraktın

Standart bir iş günüydü yine
Ne yaptığımı hatırlamıyorum dahi
Çantamı aldım çıktım
Arabaya doğru gittim
Anahtarımı ararken çantamda
Senin bıraktığın notlardan birini buldum
Her yere not bırakmayı severdin
Bende onları bulmayı
Ama bu sefer buruşturup attım
Unutmam lazım seni
Eve geldim
Bu sefer beni 
"Hoşgeldin aşkım" notun karşıladı
Onu da yırttım attım
Odama gidip üzerimi değiştirdim
Kirli sepetinin üzerinde 
"Yıkamayı Unutma" yazmıştın
Onu da yırttım attım
Elimi yüzümü yıkadım
Aynada başka bir not vardı
"Çok Güzel Görünüyorsun"
Yırttım attım onu da
Mutfağa gidip yemek yapasım geldi
Ama yine notlarınla karşılaşacağım diye
Yapmadım o akşam yemek
Dışarıdan söyledim
Aradım bütün evi
Bulabildiğim kadarını yırttım ve attım
"Seni seviyorum aşkım"
"Sakın elini kesme"
"Evi havalandırmayı unutma"
"Bugün çok güzel olacak"
"Günaydın aşkım"
Kim bilir bulamadığım daha ne notlar vardı
Atabildiğimi attım
Sadece notlarını attım
Anılarını ne yapacaktım?
Evin her köşesinde sen vardın
Her yer SEN kokuyordu
Kendimi attım evden
Arkadaşımda gittim kaldım
Sen kal o evde
Sensiz kal o evde
Sessiz kal o evde
Beni bensiz bıraktın o evde

Egemengin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE