Senin Çakmağın

Yapayalnız yürüyorum
Yollarım denize çıkıyor
Sahilde yürüyorum
Dalgalar çarpıyor kordona
Martılar şarkı söylüyor
Bense yürüyorum durmadan
Ağır ağır yürüyorum
Biraz soğuk sahil
Üşüyorum
Ellerimi ceplerime sokuyorum
Senin çakmağın çıkıyor cebimden
Ağlamaklı oluyorum
Hafif bir rüzgar esiyor
Bir damla yaşı siliyor
Alıp götürüyor benden
Yürüyorum
Yorulduğumdan değil ama
Oturuyorum bir banka
Ceketimin cebinden çıkarıyorum sigaramı
Senin çakmağınla yakıyorum
Benim yüreğimi yaktığın gibi 
Çatır çatır tutuşuyor sigara
Bir nefes çekiyorum
Sigara azalıyor ama
Yanmaya devam ediyor
Yüreğim de yanıyor
Atmaya devam ediyor
Canım acıyor ama 
Nefes almaya devam ediyorum
İnsan nefes almadan yaşayamaz
Sen nefesim oldun
Son nefesim de ol

Egemengin




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE