Sevdiğin Koku

En sevdiğin yemeğin yemeği yaptım bugün
Uzun zamandır yoksun sen
Ama evde sevdiğin bir koku olsun istedim
Senin usulüne göre yaptım
Bana bu yemeği acele ederek yaptığımı söylerdin
Soğanları kestim önce
Biraz ağladım ama soğanlar yüzündendi
Kavurdum pembeleşeyinceye kadar
Herşeyi senin gibi yaptım
Baharatları sonradan attım
Bol bol kekik döktüm
Servis yaptım geniş tabaklarda
Masanın ucuna geçip oturdum
Öteki ucunada sana servis açtım
Eski günler canlandı yine gözümde
Ben masanın ucunda otururdum
Sense beni süzerek bi yandan yemek yapardın
Sevgini katıyordun galiba yemeklere
Ben senin gibi lezzetli yemek yapamıyorum
Marifetli değilim sen gibi
Olmamış zaten bu yaptığım 
Boğazıma dizildi resmen
Sen gelsen ya eskisi gibi
Eski günlere dönsek ya
Sen karşımda yemek yapsan
Ben sana günümü anlatsam
Aşkla doyursan beni
Soğanlar da keşke ağlatmasa

Egemengin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE