Buzsuz Geceler

Yine dellendim
Vurdum kapıyı çıktım evden
Boş sokakları soludum
Ayaklarım yürüdü gitti
Meyhanede aldım kokuyu
Severim anasonu
Oturdum masaya
Bir büyüğüm eşlik etti bana
Şarkılar çaldı
Oynayan oynadı
Bense bardakları doldurdum anılarla
Gözlerim doldu boşaldı
Mezeler birbirini kovaladı
Gözlerim kapanmaya başladı
Kalktım sandalyeden
Kalmamış mecalim
Savrula savrula çıktım
Karanlık caddelerde koştum
Haykırdım seni
Hiç birini duymadın sen
Kulaklarını dikip baktı kediler
"Deliymiş" deyip gittiler
Kıvrıldım bir kaldırıma
Kimse kaldırmadı
Ağlamaya devam ettim
Bardakları doldurdum
Buz getirenim olmadı
Bu sefer ben söyledim 
Issız sokaklar dinledi
Ay ilham verdi
Yıldızlar dilek hakkı
Ben diledim seni
Ellerim bomboş kaldı.

Egemengin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE