Bu sadece bir HAYAL

Hayallerde yaşar kimi insanlar. Kimileri hayal bile kurmaz gerçekleşmeyecek diye. Kimileri vardır gerçekleşmeyeceğini bile bile büyük ve ağır hayaller kurar. Bazıları ise yorulmuştur artık hayallerden. Kimileri ulaşabileceğini hayal eder. Kimileri zaten hayaline kavuşmuştur.

Hangisisin sen?
Hayal kuranlardan mı?
Hayali olmayanlardan mı?
Suya düşenlerden mi?

kurduğum hayaller ne kadar imkansız olsa da ben o hayallerden vazgeçmeyeceğim. Her anını ince ince dokurken aklımda bir yandan sökülse de hayallerim, ben dokumaya devam edeceğim. Bıkmadan usanmadan. İşte ben hayal kurmaktan asla korkmayanlardanım. İmkansız olanı isterim. Hedefim o olur. Eğer yıkılırsa hayalim engel değildir hiçbirşey bana. Gerekirse tırnaklarımla kazarım o çöldeki suyu bulmak için.

Bazı insanlara ulaşabileceği hayaller yeter. Daha fazlasını düşünüpte ulaşamayınca üzülmek istemezler bu insanlar. Ben zaten buyum bundan fazlasını yapamam. Daha fazlasını hayal etmeye zaten gerek yok diye hayal dünyalarını kısıtlarlar. Geliştiremezler kendilerini.

Şöyle bir durum da var aslında; her kurduğun hayalin gerçekleşmesi iyi değildir. Gerçekleşmek zorunda değildir baazı hayaller. Kimi hayaller sadce hayal dünyasında güzeldir ve orda kalmalıdır.

Hayal gücünün genişliği insanın zihninin ne kadar büyük düşünebileceğini gösterir. Hayal dünyanı her zaman geniş tut ki, düşüncelerin parlasın bakış açın değişsin yaşadığın dünyaya karşı.

Hayal gücü yaratıcılığı arttırır.

Hayal kurmak kadar güzel bir şey var mı ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE