Çılgın Bakire

Bir nene vardı bugun. Köyün birinde. Yolda durdurdu beni. "Çok gençsin hayırdır nereye böyle" dedi. Türkçeside baya bir kötü. Çok şiveli konuşuyor. Anlamak için biraz çaba sarfettim ama değdi.
Kadın yani nene hiç evlenmediğini söyledi. Köyde ona uygun bir koca hiç bulamamış. Çok güzelmiş, bakımını eksik etmezmiş. Çok istemeye gelmişler, çok beğeneni varmış. Güzelliği yan köyleri bile aşmış. Gerçekten böyle anlatıyor kadın. Masal gibiydi... Hiç çocuğu olmamış (doğal olarak) ama hep köydeki çocukların büyümelerine yardım etmiş. Şimdilerde bile güzel kadın maşallah. Hiç yaşına başına bakmadan sırtında koca bir çuvalla gezip duruyor, elinde de orak. Belli ki tarladan gelmiş eve doğru gidiyor. Nerden çıktıysam onun karşısına artık bilemiyorum sanki kırk yıllık dedikodu yaptığı komşusuymuşum gibi başladı konuşmaya. Bir de üstelik konu benimle konuşabileceği türden değil. İnsan utanıyor yani dinlerken bile. O kadar ayıp bir konu yani. Nene herhalde "bir daha nerede göreceğim bu çocuğu içimdekileri döküverem hele" deyip bütün içindeki cinsel arzuyu anlattı. Kulaklarıma inanamadım dinlerken. Bazen "Dinlemeyeyim" dedim ama kadın "bana mısın?" demiyor. Neyse bir ara korktum zaten, gel bi çay demleyeyim olayına giriyordu nerdeyse. Belki yetmiş yaşında vardır o nene. Ama gel gör ki kırk yaşındaki ev hanımlarına taş çıkatır valla. Elinden her iş geliyor nenenin. Kendi evinin hem erkeği hem de hanımı o. Ne kadar çılgın bir bakire olsada...

Bu anlattıklarımın hepsi hayal ürünüdür. Böyle bir olay yaşamadım. Bu gece saçmalamak istedim sadece.

İyi geceler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE