Öğren ;)

Bence de artık sevginin ne olduğunu öğrenme vaktin geldi. Bu sevgi dediğimiz olguyu her şeye karşı duyabiliriz. "Çıkar ilişkisi" yoktur. "O bana nasıl davranırsa ben ona öyle davranırım" yoktur. "Beni neden arayıp sormuyorsun" yoktur. Dediğim gibi bu sevgi KARŞILIKSIZ'dır. Seni sevmeyen insanları bile sevebilirsin. Ama işte senin bunu yapman biraz zor. Sen daha seni seveni doğru düzgün sevemiyorsun ki  :)

Bazı kişiler vardır ya hani, yalnız kalmamak için çok sevmediği birinin yanında geçirir vaktini. Yalnız kalmamak için. Çevresindeki gerçekliklerden uzak bir arkadaşlık sürer. Belkide dostluk sanar o olayı. Aldanır.

Çevremde çıkar ilişkisine dayalı bir dostluğum yok şükür. Çünkü insanlara nasıl davranırsan onlarda sana öyle davranır. Yani ilk yaklaşım önemlidir güzelim. İtici donuk ve suratsız olursan zaten kimse sana güvenipte sevgi beslemez. Neyse daha başka bir şey demeyeceğim.

Hadise - Burjuva

sıkılınca bunalınca karışınca
yalnız kalınca
sen beni hatırla
üşüyünce acıkınca
kendine sıcak bi kucak bakınca
seen beni hatırla
mutluluk benim yanımda

bu meleği bırak o cadıyı ara tek tuşla
a adammısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye

adam mısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye
yenilince kovulunca
elinde kalanı ucuza satınca
seen beni hatırla
kaybedince kaybolunca
sarılıp yılana dibe vurunca
seen beni hatırla
mutluluk benim yanımda
bu meleği bırak o cadıyı ara tek tuşla
a adammısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye
adammısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye
hadi bye bye bye bye
bye bye bye
hadi bye bye bye bye
adam mısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye
adam mısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye
adam mısın süslü burjuva
patlar o pasta bebek suratında
kıvır durma tatminsiz diva
yolu kapatma hadi bye bye

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE