Sen sağ ben selamet ;)

Böyle olacağı belliydi zaten. Sonun gelmesini bekliyorduk bence. Yaptıklarının yanlış olduğunu anlayacaksın (umarım). Ha eğer yanlış yapmadığını düşünüyorsan "git at kendini kemer köprüden" derim ben. Bundan sonra bakmam ardıma haberin olsun. 


Ne kadar samimi olursak olalım birbirimizin hayatlarına hükmetmeye hakkımız yok. Sen kendi hayatından sorumlusun, ben kendi hayatımdan sorumluyum. O kadar çok müdahale etmeye başlamıştın ki sanki ben kuklaymışım da sende beni yönetiyormuşsun gibi geliyordu son zamanlarda. En iyisini yaptın o son söylediğin sözlerde. Gelmek istemediğim yere gelmem. Beni buna kimse zorlayamaz. Aslında kimse kimseyi zorlayamaz. Kendine o hakkı nasıl buldun anlamıyorum. Yüz verdik kediye geldi sıçtı halıya oldu galiba. Fazla mı "evet" dedim söylediklerine. Ben söylediklerimin arkasındayım pişman da değilim ayrıca. Bundan sonra istersen selam verirsin istersen vermezsin. Karar senin. Ama benden eskisi gibi olmayı bekleme. Emin ol ki ben böyle de MUTLU  olabilirim. İlla ki çevremde birilerinin olmasına gerek yok. 


Biraz fazla ağır oldu galiba yazım ama umrumda değil açıkçası. Hakedene hak ettiği gibi davranılır. Sende bunu hak ettin. payına düşen buymuş. Şimdi istediğini yapabilirsin. İster ağla, ister sinirlen kır dök, Keyfin bilir. 


Bundan sonra sen sağ ben selamet ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE