Kütahya'da Deprem





Kütahya'da 5.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. 19mayıs2011 saat 23:10/20 . Tam vaktini bilmiyorum. 

Deprem hemen hemen bütün Marmara bölgesinde ve Ege bölgesinde hissedilmiş durumda. 


Daha önceden 17ağustos1999 depremini yaşadığım için depremin nasıl bir şey olduğunu biliyorum. Gölcükten arandım ilk önce bugün. "Deprem oldu, biz iyiyiz" diye. Arayan annemdi. Ben tekrardan İzmit'te bir deprem oldu zannettim. Fakat televizyonu açtığımda Depremin merkez üssünün Kütahya olduğunu öğrendim. 


İlk tepkim şu oldu! "OHA!". Deprem Kütahya'da olmuştu ve taa İzmit'ten hissedilmişti. Demek ki baya kuvvetti bir deprem olmuştu. Az değil 6'ya yakın sallanmış Kütahya.
Umarım çok fazla bir kayıp olmamıştır. Depremin ne olduğunu iyi bilirim. Tek söyleyebileceğim "sakince düşündükten sonra ne yapacağına karar ver" ama tabi bu cümlem büyük bir deprem sırasındaki panikte hiç bir şekilde işe yaramıyor. İnsan o panikle düşünemiyor. Kaçıyor. Bütün hasarlar işte bu yüzden ortaya çıkıyor. 


Sakince düşünün ve ondan sonra hareket edin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE