Acele az kullanılmış sevgili arıyorum (!) | Bulduklarım vol9


Bugünkü konuma geçeyim. Konum; Acele Az Kullanılmış Sevgili Arıyorum... Ne demek bu şimdi diyebilirsiniz. En doğal hakkınız tabii bunu söylemek. Şöyle diyeyim ben sürekli sitelere üye olan, bilgilerimi sağa sola bırakan birisiyim ve ne zaman bıraktığımı hatırlamadığım bir arkadaşlık sitesinden birisinin profilimle ilgilendiğine dair bir e-posta gelmiş. Ben de meraklıyım girdim baktım...

Siteye girdiğimde ortamın çok garip olduğuna şahit oldum. Kişiler videolarını da ekleyebiliyorlarmış. Ve merakım bir kat daha arttı acaba insanlar kendilerini nasıl tanıtıyorlar diye. Ve arama alanına gidip, tüm videoları görebilmek için en geniş arama aralıklarını seçtim ve ara dedim. Karşıma erkeklerin %90'unu oluşturduğu bir sayfa geldi ve incelemeye başladım.
Yurdumun erkeklerinin neresine düşkün olduğunu gayet iyi bildiğimden onların kendilerini övmeleri, saçma saçma ve sanki oraya video bırakmakla adam olmuş gibi gerile gerile konuşmalarını "güleriz ağlanacak halimize" modunda izledim.
Sırada bayanların videosundaydı ki zaten sadece 8 bayan videosunu yayınlamıştı. 2'sinin ki çalışmıyordu. Evet oturdum vakit kaybı demedim izledim. Zaten çok kısa çekimler. Ama hallerini bir görseniz, sanki et pazarı da kendilerini görücüye çıkarmışlar.
Hele bir tanesi var ki kendini tanıtma cümlesi de şu "Eminim ki aradığım o temiz kalpli insan dünyada bir yerlerde." İçimden dedim ki kendi kendime, "Ah kızım aradığın o temiz kalpli insan burada değil, hem yanlışlıkla buraya düştü ise de senin bu kendini beğendirmeye çalışan salak videonu gördükten sonra sana asla uğramaz."
Yüzlerce arkadaşlık sitesi var, herkes birbirine yazıyor. Ortamı kızıştırmak isteyen site sahipleri ise en çok ziyaret edilen profillere ödül veriyorlar. Eee bu durumda da akıllarının yavaş yavaş ufaldığını düşündüğüm dünyalılar türlü şebeklikleri yapıp türlü taklalarla profillerini ziyaret ettirip, hediyeleri kapıyorlar.
Bundan en çok para kazananlar ise, gsm operatörleri. En çok bu tür smslerle erkeklerin zayıf yanını kullanıp para kazanmak isteyen şirket ise Turkcell. Ne zaman kontör yüklesem, artık nereye telefonumu verdiysem oradan gelen bir smsle ötüyor telefonum. Sms aynen şöyle : DEMET34 YILLARDIR ARADIĞIM LÜTFEN SEN OL. Şimdi bu nedir? Karşı taraf nereden bildi benim kontör yüklediğimi sizce? Elbette Turkcell'in bir oyunu. Bazen gerçek de olabiliyorlar. Ama sonu gelmeyen bir gerçeklik. Eğer şöyle muhabbetlik arıyorum derseniz ya da başka bir niyetiniz varsa (orasını ben bilemem o sizin içinize kalmış), cep numaranızı verin karşı tarafa ve deyin ki "Bana bu hat üzerinen mesaj at." Eğer gerçekten sizle görüşmek istiyorsa atacaktır. (Tüyo da veriyoruz.)
Neyse toparlayayım yazımı...
Arkadaşlık sitelerinden bulacağınız kişilerden medet umanlardansanız, ya da yaşamınızın bir kısmını bu sitelerde geçiriyorsanız, sizi sokaklara davet ediyorum...
Çünkü gerçek aşkı sadece, gerçek hayatta bulabilirsiniz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE