Kırma

İçimde kalmasına izin verdim duygularımın
Bu sefer dışarı vurmadım
Önceden vurdum da ne oldu
Gelen bana vurdu giden bana vurdu
Belkide pişman olacağım
Sadece mantığımı kullandım
Kalbimi susturdum
Ben geleceği düşünerek hayaller kurarım
Biteceğini bile bile başlamam artık bir aşka
O yüzden yalnızım zaten
Yaşayamıyorum
Kırılmasına izin vermiyorum kalbimin
Mantığım böyle olmasını istedi aşkım
Kalbimi sana verdim geçen gün
Bundan senin bile haberin yok
Hatta mantığımı bile kandırdım
Onunda haberi yok aşkım
Aşkım diyorum sana
Çünkü bu kalp açık sana
Sen ne hissediyorsun bilmiyorum
Eğer aynı duygulardaysan
Ve eğer söylersen bana
Ben zaten şimdiden aşkım demeye başladım
Belkide kendi kendime kuruntular yaratıyorum
Aşkım beni duyuyorsan
Nereye gideceğini biliyorsun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE