Bana Sor


Sen özlemeyi bir de bana sor
Gece olunca yalnızlık sarınca bedenimi
Onun, eli tutsun ellerimi diye beklemeyi
Bana sor severken özlemeyi
Bir ses ararken kulaklarım
Sevdiğini söylerken fısıldamanı
Gözlerim seni ararken
Karanlıkta hayalini görmeyi
Karakaşını kara gözünü…
Sen bana sor
Aslında bana çok yakın
Ama bir o kadarda uzak oluşunu
Elimi göğsüme sokup okşamayı
Seni özleyen kalbimi…
Yüreğimin titremesini
İçimin aniden ürpermesini
Şefkatin ve üzerime titremen
Aklıma gelirken benim mutluluğum
Hasretimden süzülen birkaç damlayı
Bana sor sensiz sessiz ağlamayı
Yanımdaymışsın gibi yatakta yorgana sarılmayı
Bedenimi sarmayı beklemeyi
Teninin kokusunu içime çekmeyi
Sensizken seninle sevişmeyi
Bana sor bitanem
Bana sor sen özlemeyi
Özlemenin en acı en yalnız çığlıklarını
Ben iyi bilirim
Özlemle şu yüreğimin
Her defasında aynı şekilde
Heyecanla atmasını
Sen bana sor birtanem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE