EUROVISION

Bilindiği üzere bu yıl eurovision Almanya'nın Düsseldorf kentinde yapılacak. Bu sene yarışmaya 42 ülke katılıyor. 13 yıl aradan sonra İtalya bu seneki yarışmada yarışma kararı aldı. Peşinden Avusturya da katılma kararı aldı. Türkiye 2011 de Yüksek Sadakat grubuyla temsil edilecek. Biliyorum bu seçim çoğu insanın hoşuna gitmedi. Geçen senede bir rock grubu temsil etmişti, bu senede yine bir rock grubu... TRT istikrar mı sağlamaya çalışıyor anlamış değilim. Ben bir bayan sanatçının katılmasından yanaydım bu sene ama TRT benim tercihlerimi umursar mı? Hiç sanmıyorum.  TRT'nin son yıllarda 2-3 tane yanlış seçimi olsa da bu sene umarım o yanlş seçimlerden birini yapmamıştır.
Yüksek Sadakat'a Eurovision da Başarılar Dilerim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE